سونی Z2 بعد از 6 هفته زندگی در آب‌نمک، همچنان کار می‌کند!

سونی یکی از اولین کمپانی‌هایی بود که دست به تولید اسمارت فون های ضد آب زد. ما هنوز خاطرات مربوط به معرفی رسمی Xperia Z در مراسم CES2013 و توجه عمومی بازدیدکنندگان به خاطر این تکنولوژی جدید را به خاطر داریم. سونی برای نسل دوم این پرچم‌دارش، یعنی Z2 کمی این قابلیت را بهبود بخشید. شما می‌توانستید با Z2 به مدت 30 دقیقه در عمق 5 فوتی یا تقریبا 1.5 متری به مدت 30 دقیقه در آب شیرین دوام بیاورید! اما ادامه داستان برای شما جذاب‌تر خواهد بود.

در سوئد فردی به نام الکساندر ماکسن برای گذراندن تعطیلات به دریا می‌رود. او قایق خود را به دریا انداخته و لوازم شخصی از جمله گوشی Xperia Z2 خود را در کنار ساحل رها کرده و به دل دریا می‌زند؛ اما او فراموش کرده بود که موج‌های دریا تا کجای ساحل پیشروی می‌کنند. در زمانی که او در میان آب‌های دریا در حال خوش‌گذرانی بود امواج به کنار ساحل آمده و گوشی زیبای او را با خود به اعماق دریا بردند. خوب طبیعتا وقتی گوشی به عمق ده متری برود دیگر نجات او غیرممکن است. این‌طور نیست؟

این الکس خوش‌شانس یک هفته بعد با گوشی خود تماس می‌گیرد، اما به طور باورنکردنی مشاهده می‌کند که تلفنش در حال زنگ خوردن است و بعد از چند دقیقه مستقیما به صندوق پستی‌اش منتقل می‌شود؛ اما قسمت جالب ماجرا اینجاست که 6 هفته بعد، یکی از دوستان الکس در حال موج سواری در دریا، به یک گوشی Z2 در ساحل برمی‌خورد. او مشاهده می‌کند که قاب پشتی این دستگاه کاملا شکسته و باتری آن خالی است. وی این گوشی را به برق متصل می‌کند و در کمال ناباوری می‌بیند که نشانگر LED روشن شده و شارژ آغاز می‌شود. پایان جالب ماجرا اینجاست که بعد از پایان یافتن شارژ گوشی، این دستگاه همچنان کار کرده و حی می‌توان با آن تماس گرفت.

الکس تصمیم به تعمیر ظاهر این گوشی ندارد! او معتقد است دستگاهی که به تواند 6 هفته در آّ شور و در عمق ده متری از مرگ جان سالم به در ببرد را باید همین‌گونه یادگاری نگه داشت.

عکس‌های زیر را بینید:

After-six-weeks-in-salt-water-this-Sony-Xperia-Z2-still-works

Sony-Xperia-Z2-lives-after-six-weeks-in-salt-water

The-back-glass-suffered-some-damage

3 در مورد “سونی Z2 بعد از 6 هفته زندگی در آب‌نمک، همچنان کار می‌کند!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH