تولید آزمایشی آیفون 15 اپل در چین آغاز شد

بر اساس اعلام برخی دست‌اندرکاران حوزه صنعت، اپل تولید آزمایشی آیفون 15 در چین را آغاز نموده است. اکنون این شرکت به‌دنبال سرعت بخشیدن به جدول زمانی تولید خود در هندوستان است.

فرآیند موسوم به NPI (معرفی محصول جدید) معمولا در 3 ماهه اول هر سال اجرا می‌شود. بنابراین اپل از این طریق می‌تواند به نحوه پیشرفت فرآیند تولید واقعی پس از نهایی شدن طراحی آیفون‌های جدید خود پی ببرد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، فاکسکان تولید آزمایشی آیفون 15 را آغاز نموده است. اجرای این فرآیند با هدف حل مسائل میان کلیه طرف‌های درگیر امری حیاتی خواهد بود. این فرآیند شامل تولیدکنندگان، تامین‌کنندگان، تست دستگاه‌های جدید و تنظیم دقیق فرآیند تضمین کیفیت خواهد بود.

بعلاوه این گزارش نشان می‌دهد که اپل علاوه بر شروع فرآیند NPI سرگرم برنامه‌ریزی برای کاهش شکاف بین جداول زمانی تولید میان چین و هندوستان است. تا این لحظه اپل تولید واقعی خود در چین را 6 الی 9 ماه زودتر از هندوستان آغاز کرده است. این وضعیت احتمالا به‌زودی دستخوش تغییر خواهد شد؛ چرا که اپل در حال تلاش برای برقراری روابط با شرکای هندی خود است. هدف نهایی اپل کاهش شکاف تولید میان کشورهای چین و هندوستان تا حد چند هفته و انتقال 5 درصد از ظرفیت کل تولید به کارخانجات هندوستان است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH