گلکسی S23 با دوربین 200 مگاپیکسلی و قابلیت‌های شگفت‌انگیز معرفی خواهد شد

بی‌تردید تا موعد رونمایی از سری گلکسی S23 سامسونگ زمان چندانی باقی‌ نمانده است. مطابق روال معمول پیش از برگزاری رویداد Galaxy Unpacked، این‌بار نیز با نزدیک شده به زمان برگزاری این مراسم به تدریج شاهد افشای اطلاعات بیش‌تری هستیم.

اکنون چند تیزر تبلیغاتی جدید با فرمت GIF در فضای وب منتشر شده است. اگرچه در این تیزرها گوشی گلکسی S23 به‌طور مستقیم به معرض نمایش گذاشته نشده؛ اما وجود پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه (حداقل برای مدل‌های گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس) مورد تائید قرار گرفته است. در عین‌حال پیش‌نمایشی از آیتم‌های مورد توجه سامسونگ برای پرچم‌داران سال 2023 در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

این تیزرهای ویدیویی سرشار از کلمات و عبارات جالبی نظیر “حالت اختصاصی برای نور ماه”، “حتی در روشنایی کم نیز صحنه‌های شبانه را ثبت کنید”، “عکس‌های شبانه خیره‌کننده در راه است”، “مگاپیکسل‌هایی که شما را وادار به تحسین خواهند کرد”، “این دستگاه عجب رزولوشن خیره‌کننده‌ای دارد” و “به‌زودی” است.

به‌نظر می‌رسد که گلکسی S23 بر مقوله عکاسی موبایلی تمرکز بیش‌تری خواهد داشت. تیزرهای تبلیغاتی جدید احتمالا تنها 2 مورد از ویدیوهای تبلیغاتی متعدد برای خانواده گلکسی S23 به‌شمار می‌روند. سایر تیزرهای مشابه احتمالا بر جنبه‌های مختلف سری گلکسی S23 نظیر طراحی و عملکرد تمرکز خواهند داشت. در ادامه به بیان محتوای قابل برداشت از 2 تیزر تبلیغاتی می‌پردازیم:

سامسونگ در حال ارتقاء چشمگیر فناوری عکس‌برداری خود است. شایعات پیرامون قابلیت‌های بهبودیافته دوربین در سری گلکسی S23 از مدت‌ها قبل در حال انتشار هستند. بی‌تردید تیزرهای رسمی فاش شده با انتظارات کاربران مطابقت دارند. اکنون با اطمینان می‌توان اعلام کرد که سامسونگ روی بهبود قابلیت عکاسی شبانه در سری گلکسی S23 کار کرده است. حداقل با توجه به محتوای تیزرها به‌نظر می‌رسد که عکاسی در فضاهای کم‌نور، نقطه تمرکز اصلی سامسونگ خواهد بود. با این‌حال انتظار می‌رود که تجربه کاربری دوربین به‌طور کلی و در تمامی شرایط نوری بهبود پیدا کند.

بر اساس شنیده‌ها سامسونگ گلکسی S23 اولترا مجهز به دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی بر پایه نسخه ارتقایافته حسگر ISOCELL HP1 خواهد بود. همچنین این گوشی مجهز به یک دوربین تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 10 برابری، ماژول تله‌فوتو ثانویه با بزرگنمایی 3 برابری و لنز فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی خواهد بود. مدل‌های پایه و پلاس گلکسی S23 از دوربین‌هایی با رزولوشن‌های مشابه پرچم‌داران سال گذشته سامسونگ بهره خواهند برد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها سامسونگ ضمن برگزاری رویدادی در اوایل ماه فوریه 2023 از سری گلکسی S23 خود رونمایی خواهد کرد. پس از برگزاری رویداد Unpacked احتمالا دوره پیش‌سفارش گوشی‌های خانواده گلکسی S23 برای مدت حدودا 2 هفته آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH