سری گلکسی S24 سامسونگ در دو مدل عرضه می‌شود

اکنون در آستانه رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی S23 سامسونگ قرار داریم؛ لما اخیرا گزارش جدیدی پیرامون سری گلکسی S24 در فضای وب منتشر شده است. بر اساس اعلام وبسایت The Elec، سامسونگ قصد دارد تا تعداد مدل‌های خانواده گلکسی S24 را از 3 به 2 مورد کاهش دهد. بدین‌ترتیب سری گلکسی S24 در عوض برخورداری از مدل‌های معمولی، پلاس و اولترا احتمالا تنها شامل مدل‌های معمولی و اولترا بوده و از گلکسی S24 پلاس خبری نخواهد بود.

بر اساس یک گزارش جدید، سامسونگ برای سری گلکسی S24 از اسم رمز داخلی DM استفاده می‌کند. پیش از این کارشناسان موفق به شناسایی 2 پروژه DM1 و DM3 شده‌اند؛ اما از پروژه DM2 اثری مشاهده نشده است. به‌نظر می‌رسد که شناسه‌های DM1 و DM3 به‌ترتیب متعلق به گوشی‌های گلکسی S24 و گلکسی S24 اولترا هستند.

رویه مشکوک این است که سامسونگ در مرحله تولید اولیه سری گلکسی S24 نهایتا می‌تواند از دستگاه با شناسه DM2 رونمایی کند. این موضوع به میزان پیشرفت فرآیند توسعه دستگاه‌هایی بستگی خواهد داشت که هنوز به بازار عرضه نشده‌اند. بنابراین تحولات آینده می‌توانند به هر سمت و سویی پیش بروند. حتی این امکان وجود دارد که سامسونگ کیفیت بازخورد بازار نسبت به مدل‌های سال آینده سری گلکسی S را مدنظر قرار داده و بر این اساس در خصوص فرآیند توسعه خانواده گلکسی S24 تصمیم‌گیری نماید.

همچنین برخی گزارش‌ها نشان می‌دهند که سامسونگ در حال بررسی تعداد مدل‌های آینده سری گلکسی A است. مشخصا به‌نظر می‌رسد که سامسونگ کماکان به عرضه مدل‌های گلکسی A1x، گلکسی A3x و گلکسی A5x ادامه داده و احتمالا تولید سری گلکسی A2x را متوقف خواهد کرد. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، رویداد آینده Galaxy Unpacked سامسونگ طی روز 1 فوریه (12 بهمن ماه) در شهر سانفرانسیسکو برگزار شده و طی این مراسم از دستگاه‌های پرچم‌دار سری گلکسی S23 رونمایی خواهد شد.

گوشی‌های سامسونگ گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا 

بر اساس پیش‌بینی‌ها پرچم‌داران سری گلکسی S در سال 2023 شامل 3 مدل مختلف با اسامی گلکسی S23، گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23 اولترا خواهند بود. گلکسی S23 اولترا مجهز به دوربین 200 مگاپیکسلی خواهد بود. بعلاوه سامسونگ ضمن برگزاری این رویداد احتمالا از چندین لپ‌تاپ جدید خود نیز رونمایی خواهد کرد.

ماکت‌های سخت‌افزاری از گوشی‌های سری گلکسی S23

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH