تصاویر و فهرست مشخصات کلیدی پوکو X5 پرو 5G منتشر شد

بر اساس پیش‌بینی‌ها برند پوکو طی هفته‌های آتی از گوشی‌های سری پوکو X5 خود رونمایی خواهد کرد. تاکنون اطلاعات فراوانی پیرامون گوشی‌های پوکو X5 و پوکو X5 پرو منتشر شده است. اطلاعات جدید لو رفته توسط یک افشاگر با شناسه JAOLtech دربردارنده تصاویر زنده و فهرست مشخصات کلیدی پوکو X5 پرو 5G هستند.

به‌نظر می‌رسد که شخص افشاگر تصاویر زنده و واقعی از پوکو X5 پرو 5G را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است. لایه پلاستیکی نصب شده روی نمایشگر نشان‌دهنده به‌کارگیری پنل آمولد همراه با حفره کروی‌شکل در مرکز قسمت فوقانی آن است. این نمایشگر از رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی برخوردار خواهد بود.

توان پردازشی پوکو X5 پرو 5G از طریق تراشه اسنپدراگون 778G ساخت کوالکام تامین می‌شود. باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی تعبیه شده در این گوشی از فناوری شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند. از جنبه امکانات تصویربرداری نیز پوکو X5 پرو 5G مجهز به ماژول اصلی 108 مگاپیکسلی به‌همراه یک لنز فوق‌عریض و یک ماژول ماکرو خواهد بود. اتصال NFC و اسپیکرهای دوگانه سایر ویژگی‌های کلیدی این گجت را تشکیل می‌دهند.

شخص افشاگر تصاویری از مدل زرد رنگ پوکو X5 پرو 5G را به اشتراک گذاشته است. همان‌طور که در تصاویر زیر ملاحظه می‌کنید؛ این دستگاه مجهز به یک بلوک بزرگ روی پنل پشتی خود بوده و پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه همراه با فلاش LED در سمت چپ بلوک و برند پوکو در سمت راست آن مستقر شده است. تصاویر مربوط به جعبه خرده فروشی نشان می‌دهند که این محصول با بسته‌بندی مشکی‌رنگ عرضه خواهد شد. نمای پایینی جعبه نشان می‌دهد که پوکو X5 پرو 5G مجهز به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. همچنین این دستگاه از شماره مدل 22101320G استفاده می‌کند.

تصویر زنده از پوکو X5 پرو 5G

اطلاعات فوق نشان می‌دهند که پوکو X5 پرو 5G در واقع ورژن ری‌برند شده ردمی نوت 12 پرو Speed Edition به‌شمار می‌رود؛ گجتی که پیش‌تر به‌طور انحصاری در بازار چین عرضه شده است. در حال حاضر جزئیات قیمتی مربوط به پوکو X5 پرو 5G هنوز اعلام نشده است.

جعبه خرده فروشی پوکو X5 پرو 5G

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH