تصاویر دوربین 200 مگاپیکسلی گلکسی S23 اولترا تا 40 مگابایت حجم خواهند داشت!

یک افشاگر مشهور حوزه صنعت با نام Ice Universe اخیرا در رابطه با خانواده گلکسی S23 سامسونگ و مشخصا گوشی گلکسی S23 اولترا جزئیات جدیدی را فاش کرده است. این‌بار وی در خصوص مدت زمان ذخیره‌سازی یک تصویر ثبت شده با سنسور 200 مگاپیکسلی در حافظه فلش گوشی صحبت کرده است.

اظهارات این افشاگر نشان می‌دهند که حجم هر فایل عکس در مقایسه با فایل ایجاد شده توسط سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی چندان بیش‌تر نبوده و بین 20 تا 40 مگابایت متغیر خواهد بود. این اعداد و ارقام مربوط به تصاویر ثبت شده در روشنایی روز و با سطوح بالایی از جزئیات هستند. این عکس‌ها در مقایسه با تصاویر ثبت شده در زمان عصر یا شب معمولا دارای حجم بالاتری هستند.

برای مقایسه جالب است بدانید که عکس‌های ثبت شده توسط سایر گوشی‌های هوشمند مجهز به دوربین 200 مگاپیکسلی به‌طور متوسط 70 الی 100 مگابایت از حافظه دستگاه را اشغال می‌کنند. حداکثر رزولوشن تصاویر ثبت شده با دوربین 200 مگاپیکسلی گلکسی S23 اولترا نیز مشخص و برابر با 12240×16320 پیکسل است.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که Ice Universe نخستین فردی بود که پیرامون روند جدید طراحی گوشی‌های هوشمند با نمایشگر آبشاری، طراحی ناچ‌دار آیفون X اپل، طراحی جدید آیفون 14 و سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ به‌طور دقیق صحبت کرد. همچنین وی اخیرا برای نخستین بار گزارش داد که ردمی نوت 12 پرو پلاس مجهز به دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH