اتریوم به بالاترین قیمت ده هفته اخیر می‌رسد

قیمت اتریوم در این روزها به بالاترین قیمت ده هفته اخیر رسید و دیروز یعنی 26 دی‌ماه (16 ژانویه)، 1600 دلار معامله شد. امروز نیز نسبت به 17 آبان (8 نوامبر) دوباره با افزایش قیمت روبرو شد و به 1589 دلار رسید.

اتریوم پس از گذشت یک روز، با 3 درصد افزایش قیمت مواجه و 1568 دلار خرید و فروش شد. در این دو هفته، 30 درصد به نرخ این رمزارز افزوده شده و گفته می‌شود که اتریوم با این تفاسیر، عملکرد بهتری نسبت به بیت‌کوین داشته است. زیرا بیت کوین در این مدت با 27 درصد رشد روبرو شد و در یک روز تنها توانست 2.1 درصد افزایش قیمت داشته باشد.

طبق بررسی‌های بازار، زنجیره اتریوم بار دیگر در محدوده ضد تورمی قرار گرفته و به رشد فعلی 0.09- درصد در سال رسید. نرخ خالص انتشار این رمزارز در سال 622000 و نرخ افت اتریوم حدود 732000 برآورد شده است. یعنی بیشتر از افزایش، با کاهش روبرو بوده است.

بررسی‌های کارشناسان نشان می‌دهد که ارزش اتریوم در یک روز به بیش از 21 میلیارد دلار می‌رسد این در حالی است که ارزش روزانه بیت‌کوین بیش از 2.6 میلیارد دلار برآورد می‌شود.

وضعیت رمزارزهای مختلف در آسیا نیز خوب پیش‌بینی شده و روزانه 1.7 درصد افزایش خواهد داشت و به 1.03 تریلیون دلار می‌رسد. مومنتوم در هفته گذشته به بالاترین میزان خود در ده هفته اخیر رسید که به نوعی توانست خسارت افت صرافی FTX را در اوایل نوامبر جبران کند. سایر رمزارزها نیز در حال حاضر وضعیت خوبی دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH