پوکو X5 پرو 5G به زودی وارد بازار می‌شود

شیائومی محصولات زیادی را در هند عرضه کرده است؛ یکی از این محصولات که قرار است به زودی وارد این بازار شود، پوکو X5 پرو 5G نام دارد!

شیائومی در سری پوکو ایکس از پردازنده‌های منحصر به‌فردی استفاده کرده است. برای مثال، پردازنده پوکو X3 پرو، اسنپدراگون 860 و پردازنده پوکو X5 پرو اسنپدراگون 778G هستند. شرکت سازنده گفته که این نوع چیپست مناسب کارهای روزمره خواهد بود.

در پوستر جدیدی که از سری پوکو X5 پرو 5G منتشر شده است، قرار است این محصولات به طور رسمی در هند عرضه شوند. این مدل که پس از مدتی در سراسر جهان نیز عرضه خواهد شد، از رابط کاربری MIUI 14 و اندروید 12 پشتیبانی می‌کند.

آنطور که شرکت چینی شیائومی اعلام کرده، نام تجاری سری پوکو X5 پرو 5G، ردمی نوت 12 پرو اسپید خواهد بود. تفاوت این مدل با نسخه‌های قبلی ردمی نوت 12 پرو، پردازنده اسنپدراگون آن است. نسخه‌های قبلی از پردازنده مدیاتک دایمنستی 1080 استفاده می‌کردند.

سری پوکو X5 پرو 5G به 12 گیگابایت رم و 128 و 256 گیگابایتی حافظه ذخیره‌سازی مجهز شده است. دستگاه از شارژ سریع 67 وات و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی پشتیبانی می‌کند. هرچه بیشتر به تاریخ عرضه این مدل نزدیک‌تر شویم، اطلاعات جدید و موثق‌تری منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH