سامسونگ گلکسی A34 5G با فناوری شارژ سریع 25 واتی در راه است

گوشی میان‌رده آینده سامسونگ با نام گلکسی A34 5G اخیرا در وبسایت کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) رویت شده است. بدین‌ترتیب این گوشی یکی از گواهینامه‌های ضروری دیگر جهت عرضه را دریافت نموده و احتمالا در آینده‌ای بسیار نزدیک معرفی خواهد شد.

اطلاعات مندرج در فهرست FCC نشان می‌دهند که این دستگاه از فناوری شارژ سریع 25 واتی در بستر سیم پشتیبانی می‌کند. بعلاوه گلکسی A34 5G اخیرا موفق به دریافت تائیدیه از اداره ملی استاندارد هندوستان شده است. بر اساس نتایج تست بنچمارک اجرا شده روی نمونه اولیه گلکسی A34 به‌نظر می‌رسد که توان پردازشی این گوشی از طریق تراشه Dimensity 1080 ساخت شرکت مدیاتک تامین خواهد شد. با این‌حال تراشه مورد استفاده می‌تواند بسته به بازار هدف تغییر کند؛ به‌طوری که مدل عرضه شده در برخی بازارها احتمالا از تراشه بومی اگزینوس 1380 بهره خواهد برد.

بر اساس شایعات پیشین انتظار می‌رود که گلکسی A34 5G مجهز به پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین جلویی 13 مگاپیکسلی، نمایشگر 6.5 اینچی آمولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی و یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی باشد. ظاهرا این گوشی با 4 مدل رنگی مختلف در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH