تصاویر سری جدید پوکو X5 در دستان کریکت‌باز هندی دیده شد!

سری جدید پوکو X5 که قرار است به زودی رونمایی شود، در دستان بازیکن مطرح کریکت، هاردیک پاندیا، مشاهده شد. اگرچه این گوشی هنوز به طور رسمی رونمایی نشده، ولی اکنون در تیم کریکت حضور یافته است.

در تصاویری که اخیرا از این گوشی منتشر شده، هاردیک پاندیا بدون اینکه بخواهد دستگاه را از کسی مخفی کند، سعی می‌کند تماسی با آن بگیرد. شاید این مسئله به دلیل همکاری این بازیکن با شرکت پوکو باشد، ولی هنوز مشخص نیست که چرا تصاویر این دستگاه قبل از رونمایی اصلی، منتشر شده است.

آیا هاردیک پاندیا در کمپین‌های تبلیغاتی پوکو X5 حضور خواهد یافت؟ یا اینکه این تصویر اصلا به تبلیغات محصول ارتباطی ندارد؟ پاسخ این سوالات مشخص نیست ولی تنها چیزی که اکنون می‌توان با صراحت آن را اعلام کرد این است که این گوشی به زودی قرار است در آینده به طور رسمی رونمایی و عرضه شود.

طبق اطلاعاتی که در گذشته منتشر شد، این گوشی به عنوان ردمی نوت 12 در سراسر جهان به فروش خواهد رفت.

هاردیک پاندیا، بازیکن کریکت، به همراه گوشی جدید پوکو X5

ولی نکته‌ای که وجود دارد این است که این گوشی به جای استفاده از تراشه اسنپدراگون 4 نسل اول از تراشه اسنپدراگون 695 SoC بهره خواهد برد. نسخه پوکو X5 پرو نیز که به زودی وارد بازار می‌شود، با نام ردمی نوت 12 پرو اسپید شناخته شده و از همان تراشه اصلی اسنپدراگون 778G استفاده خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH