بنچمارک ها نشان می‌دهد، Z3 کاملا شبیه Z2 عمل می‌کند!

نام جدیدترین پرچم‌دار کمپانی سونی یعنی Xperia Z3 مدتی که بر سر زبان‌ها افتاده است و تاکنون جز یک سری عکس‌های لو رفته چیز دیگری از آن ندیده‌ایم. طبق آخرین اخبار منتشره، سونی از این گوشی در ماه سپتامبر و در نمایشگاه IFA رونمایی خواهد کرد.

z3

اما این بار بنچمارکی از این گوشی ناشناس سونی منتشرشده است که به‌احتمال بسیار زیاد Z3 خواهد بود. این مدل با نام D6603 در این سایت پدیدار شده است. دیتابیس سایت و نرم فزار GFXBenchmark علاوه بر امتیازاتی که به بخش‌های مختلف اسمارت فون ها بالاخص بخش گرافیکی و سه بعدی دستگاه می‌دهد، تمام بخش‌های سخت‌افزاری آن را نیز نمایش داده و شرح می‌دهد!

این پرچم‌دار که با صفحه‌نمایشی 5.1 اینچی و رزولوشن FHD ارائه خواهد شد، از پردازنده 801 اسنپدراگون و 3 گیگابایت رم نیز بهره می‌برد. دوربین پشتی این پرچم‌دار 20 مگا پیکسلی خواهد بود. اما باکمی بررسی متوجه می‌شویم که این مشخصات واقعا در حد یک پرچم‌دار سال 2014 نیست! عرضه نسل جدید پردازنده شرکت کوآلکام، صفحه‌نمایش‌های QHD و…از امکاناتی است که این روزها حسابی سر و صدا کرده است اما سونی از آن‌ها بهره نمی‌برد. با مقایسه‌ای که در سایت GFXBenchmark انجام دادیم، امتیازی که برای صفحه‌نمایش و قسمت‌های گرافیکی Z3 ارائه‌شده است، به‌طور جالبی با نسخه قبلی یعنی Z2 برابر و یا بسیار نزدیک است!

نتیجه مقایسه این دو پرچمدار را می توانید ببینید:

z3-1 z3-2 z3-3 z-3-4

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH