سامسونگ نمونه اولیه لولا و نمایشگر تاشو 360 درجه‌ای خود را به نمایش گذاشت

سامسونگ دیسپلی نمونه اولیه نمایشگر و لولا جدید خود را به معرض نمایش گذاشت. این نمایشگر هم به سمت داخل و هم به سمت خارج تا می‌شود. طرح مفهومی Flex In & Out به لولا امکان می‌دهد تا دستگاه را به‌صورت 360 درجه‌ای تا کند؛ در حالی‌که چروکیدگی روی نمایشگر به میزان بسیار کمتری مشهود خواهد بود.

نمونه اولیه این نمایشگر در وبسایت The Verge نمایش داده شد. با این‌حال در رابطه با امکان عرضه پنل و لولا جدید برای محصولات تجاری در آینده نزدیک هیچ‌گونه اطلاعاتی ارائه نشده است. این نمایشگر به‌همراه لولا با طراحی جدید عرضه شده و به دستگاه امکان می‌دهد تا در عوض ایجاد یک حفره کوچک قطره‌ای شکل در قسمت چین‌خوردگی به‌طور کامل تا شود.

نمونه اولیه این نمایشگر در کنار گوشی گلکسی زد فولد به تصویر کشیده شده است. این تصویر نشان می‌دهد که دستگاه تاشو جدید از ضخامتی مشابه با مدل نسل فعلی برخوردار است. با این‌حال می‌توان مکانیسم‌های متحرکی را مشاهده کرد که امکان خم شدن آسان پنل بدون هرگونه کشیدگی را فراهم می‌کنند. این سبک از طراحی در دسته جدیدی از دستگاه‌ها به‌کارگیری شده و آنها را از وجود نمایشگر خارجی فعال بی‌نیاز خواهد کرد.

این موضوع به نوبه خود فضای بیش‌تری را جهت به‌کارگیری باتری بزرگتر و سنسورهای دوربین قوی‌تر (بدون افزایش چشمگیر ضخامت گوشی) فراهم خواهد کرد. اکنون کارشناسان امیدوارند که این نمایشگر به‌زودی در قالب یک محصول تجاری مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

نمایشگر Flex In & Out سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH