سدان جدید جیلی با طراحی منحصر به‌فرد معرفی می‌شود

پس از اینکه چینی‌ها جشن سال نوی خود را برگزار کردند، جیلی نیز تیزرهایی از خودروی جدید خود منتشر کرد. تصاویر سدان جدید جیلی به شکل کاملی نمای ظاهری خودرو را نشان نمی‌دهند ولی با این وجود نیز می‌توان متوجه شد که چنین خودرویی تا به حال در مجموعه خودروهای جیلی وجود نداشته است.

با تصاویری که از نمای جلویی منتشر شده، چراغ‌های جلو طراحی جذابی دارند، سقف شیب‌دار بوده و کاپوت نیز برجستگی خاصی به خود گرفته است. با این تفاسیر، بهتر است این سدان را فست‌بک بنامیم.

معاون رییس جیلی در مصاحبه‌ای از ویژگی جالب این خودرو گفت. یانگ ژولیانگ خاطرنشان کرد که خودروی جدید جیلی به سه موتور که شامل الکتریکی، هیبریدی معمولی و هیبریدی پلاگین هستند، مجهز خواهد شد.

ژولیانگ سپس اشاره کرد که در حالت هبریدی معمولی، خودرو می‌تواند برای ذخیره نیرو از مرز 1000 کیلومتر نیز فراتر رود.

او در آن زمان، به این نکته نیز اشاره کرد که این خودرو قرار است از زبان طراحی جدیدی برخوردار باشد که البته در تصاویر جدیدی که به تازگی منتشر شده، به خوبی قابل مشاهده است. هنوز جزییات بیشتری از این خودرو در دسترس نیست؛ در نتیجه برای اطلاعات بیشتر و عکس‌های واضح‌تر باید تا رونمایی رسمی صبر کنیم.

این خودرو یک خودروی کاملا الکتریکی نیست، در نتیجه احتمالا با نام تجاری جیلی عرضه شود، نه Zeekr یا Geometry. به احتمال زیاد، خودروی جدید جیلی با قیمت 30 هزار دلاری عرضه می‌شود؛ پس باید انتظار داشته باشیم که با خودروهایی مانند BYD Han رقابت کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH