آیپد پرو جدید اپل با پنل پشتی شیشه‌ای و شارژ بی‌سیم در راه است

مارک گورمن؛ سردبیر خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرده که مدل‌های جدید آیپد ایر و آیپد مینی در سال 2023 پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای را ارائه نخواهند کرد. در عوض اپل توجه خود را بر آیپد پرو 2024 متمرکز خواهد کرد.

بر اساس اعلام این دست‌اندرکار حوزه صنعت، آیپد پرو 2024 نه‌تنها در قسمت جلویی بلکه بر روی پنل پشتی خود نیز از پوشش شیشه‌ای بهره خواهد برد. قابلیت پشتیبانی از شارژ بی‌سیم بزرگترین مزیت استفاده از شیشه در مقایسه با بدنه آلومینیومی یکپارچه موجود در مدل فعلی آیپد پرو محسوب می‌شود. بدین‌ترتیب اپل بایستی قابلیت پشتیبانی از شارژ MagSafe را به آیپد پرو 2024 خود اضافه کند. در صورت تحقق این فرضیه، تبلت مذکور به نخستین مدل آیپد با قابلیت پشتیبانی از شارژ MagSafe تبدیل خواهد شد.

بعلاوه مارک گورمن مدعی شده که آیپد پرو جدید در سال آینده یک پیشرفت بزرگ دیگر را نیز تجربه خواهد کرد. به بیان دقیق‌تر این مدل از یک نمایشگر اولد بهره خواهد برد. این پدیده به لحاظ تئوری امکان کاهش ضخامت آیپد پرو و بهبود بهره‌وری انرژی آن‌را فراهم می‌کند. نکته مهم‌تر اینکه هر یک از پیکسل‌های پنل اولد به‌طور مستقل فعالیت می‌کند. بنابراین پنل اولد می‌تواند تعدادی از پیکسل‌ها را به‌صورت مستقل روشن نماید. این موضوع موجب صرفه‌جویی در مصرف شارژ باتری تبلت هنگام فعال‌سازی مشخصه نمایشگر همیشه روشن خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH