هواوی P60 پرو با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 در راه است

بر اساس شنیده‌ها سری هواوی P60 در ماه مارس امسال به بازار عرضه خواهد شد. اولین فهرست مربوط به مشخصات هواوی P60 پرو در اوایل ماه ژانویه در فضای وب منتشر شد. امروز اطلاعات جدید لو رفته از کشور چین نشان می‌دهند که هواوی P60 پرو با جدیدترین تراشه پرچم‌دار کوالکام موسوم به اسنپدراگون 8 نسل 2 عرضه خواهد شد؛ البته این تراشه بار دیگر تنها از اتصال LTE پشتیبانی خواهد کرد.

همچنین اطلاعات جدید، شایعات پیشین مبنی بر وجود نمایشگر 6.6 اینچی اولد با نرخ نوسازی 120 هرتزی، رزولوشن 1440p، قابلیت شارژ 100 واتی در بستر سیم و شارژ بی‌سیم 50 واتی را مورد تائید قرار می‌دهند. بعلاوه باتری گوشی از ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعتی برخوردار خواهد بود. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز به سنسور IMX888 خواهد بود؛ در حالی‌که دوربین فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی از سنسور IMX858 استفاده خواهد کرد. دوربین تله‌فوتو 64 مگاپیکسلی نیز دارای سنسور تصویربرداری OmniVision OV64B خواهد بود. شایعات پیشین نیز به این اطلاعات اشاره داشتند؛ اما به هرحال تائید دوباره آنها چندان خالی از لطف نخواهد بود.

گواهی حفاظتی IP68 در برابر نفوذ آب و گردوغبار و سیستم‌عامل HarmonyOS 3.0 سایر ویژگی‌های این گجت را تشکیل می‌دهند. اما اکنون پرسش اساسی این است که هواوی P60 پرو چه زمانی به بازار عرضه شده و خریداری آن توسط مشتریان تا چه اندازه هزینه در برخواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH