نمونه تصاویر واقعی دوربین گلکسی S23 اولترا در شب منتشر شد + تصاویر

سامسونگ کمپین تبلیغاتی برای نخستین رویداد Galaxy Unpacked طی سال 2023 را با انتشار یک ویدیوی کوتاه در یوتیوب آغاز کرده است. این کلیپ، قابلیت‌های گلکسی S23 اولترا در زمینه عکاسی از ماه را به تصویر کشیده و ادعا می‌کند که “شب‌های حماسی در راه هستند.”

بنابراین غول کره‌ای با این روش هوشمندانه اعلام کرده که قابلیت‌های گلکسی S23 اولترا در زمینه عکاسی شبانه ارتقاء خواهد یافت. بعلاوه این گوشی قادر به ثبت تصاویر بهتری از ماه خواهد بود. این دستاورد احتمالا مدیون مشخصه بزرگنمایی 100 برابری موسوم به Super Zoom است؛ قابلیتی که در فهرست مشخصات کامل گلکسی S23 اولترا که اخیر لو رفته است؛ صریحا مورد اشاره قرار گرفته است.

بر اساس پیش‌بینی‌ها این گوشی پرچم‌دار مجهز به دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی با یک حسگر جدید بوده و در نتیجه پیشرفت‌هایی را در حوزه عکاسی و فیلم‌برداری تجربه خواهد کرد. اخیرا نمونه تصاویر ثبت شده توسط گلکسی S23 اولترا و ویدیوهای آنباکس این گوشی پرچم‌دار در توییتر منتشر شده است. ویدیوی آنباکس بسیار ساده بوده و گلکسی S23 اولترا در یک جعبه بدون هرگونه لوازم جانبی به‌جز ابزار مخصوص خروج سیم‌کارت عرضه می‌شود.

دستگاه نمایش داده شده در ویدیو کاملا واقعی و رسمی به‌نظر می‌رسد. همچنین یک کاربر توییتری با نام Edwards Urbina چند نمونه از تصاویر ثبت شده با دوربین گلکسی S23 اولترا را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است. این تصاویر شامل چند نمونه ثبت شده با دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی در حالت شبانه هستند.

این تصاویر فاقد رزولوشن کامل بوده و در نتیجه هدف، قضاوت در خصوص کیفیت آنها نیست. در واقع این تصاویر نشان‌دهنده قابلیت‌های دید در شب برای سنسور 200 مگاپیکسلی جدید هستند. بر این اساس حداقل می‌توان کیفیت نورپردازی کلی صحنه را عالی توصیف کرد.

اکنون کلیه طرفداران سامسونگ بی‌صبرانه منتظر رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی S23 هستند. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، سری گلکسی S23 در روز 1 فوریه (12 بهمن ماه) به‌طور رسمی معرفی خواهد شد.

نمونه تصاویر ثبت شده با گلکسی S23 اولترا در حالت شبانه که توسط Edwards Urbina منتشر شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH