پوسترهای رسمی سامسونگ گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس منتشر شدند

یک افشاگر مشهور با شناسه Ice Universe اخیرا تصاویر متعددی را از طریق صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرده است. وی ادعا می‌کند که این تصاویر در واقع پوسترهای رسمی گوشی‌های گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس سامسونگ به‌شمار می‌روند. این تصاویر، اطلاعات پیش‌تر لو رفته پیرامون پرچم‌داران آینده سری گلکسی S را مورد تائید قرار می‌دهند.

به‌عنوان مثال این پوسترها بهره‌مندی گوشی‌ها از گواهی حفاظتی IP68 و نسخه سفارشی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام را تائید می‌کنند. یکی از تصاویر نشان می‌دهد که ظرفیت باتری گلکسی S23 پلاس برابر با 4700 میلی‌آمپرساعت خواهد بود. در نهایت تصویر جعبه گلکسی S23 بسیار جالب به‌نظر می‌رسد. در این جعبه چیزی به جز یک کابل و یک گیره کاغذ به چشم نمی‌خورد.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که Ice Universe نخستین فردی بود که پیرامون روند جدید طراحی گوشی‌های هوشمند با نمایشگر آبشاری، طراحی ناچ‌دار آیفون X اپل، طراحی جدید آیفون 14 و سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ صحبت کرد. همچنین وی اخیرا برای نخستین بار گزارش داد که ردمی نوت 12 پرو پلاس مجهز به یک دوربین 200 مگاپیکسلی خواهد بود.

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH