آپدیت MIUI 14 برای پوکو F3 در راه است

رابط کاربری MIUI 14 در واقع یک سیستم‌عامل سفارشی مبتنی بر اندروید است که توسط شیائومی برای گوشی‌های هوشمند این شرکت توسعه یافته است. این رابط کاربری به‌دلیل طراحی جذاب، برنامه‌های قابل تنظیم، ویژگی‌های حفاظت از حریم خصوصی و بهینه‌سازی‌های عملکردی به شهرت رسیده است.

انتظار می‌رود که این به‌روزرسانی نویدبخش زبان طراحی جدید، ویژگی‌های بهبود یافته برای هوم اسکرین و عملکرد بهتر دستگاه‌های شیائومی باشد. بعلاوه MIUI 14 احتمالا دارای ویژگی‌های جدیدی نظیر تصاویر مختلف پس‌زمینه و بهینه‌سازی‌های سیستمی قابل توجه خواهد بود.

پوکو F3 یک گوشی میان‌رده است که توسط برند زیرمجموعه شیائومی موسوم به پوکو توسعه یافته است. این گجت با وجود توان پردازشی بالا و قیمت‌گذاری رقابتی خود یک گزینه خرید جذاب به‌شمار می‌رود. با انتشار آپدیت MIUI 14 برای پوکو F3، کاربران این گوشی از دستگاه‌های خود لذت بیش‌تری خواهند برد.

پوکو F3 در ماه مارس 2021 معرفی شده و مجهز به یک نمایشگر 6.67 اینچی آمولد با رزولوشن 1080×2400 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتزی است. توان پردازشی این دستگاه از طریق تراشه اسنپدراگون 870 کوالکام با اتصال 5G تامین می‌شود. از جنبه نرم‌افزاری نیز این گوشی با رابط کاربری MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید 11 روانه بازار شد و اکنون رابط MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 را اجرا می‌کند.

با انتشار رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13، پوکو F3 به شکلی بسیار پایدارتر و سریع‌تر عمل نموده و پاسخگویی بهتری از خود نشان خواهد داد. بعلاوه این به‌روزرسانی بایستی ویژگی‌های جدید هوم اسکرین را در اختیار کاربران قرار دهد. آپدیت MIUI 14 برای پوکو F3 به‌زودی منتشر خواهد شد. ورژن جهانی MIUI 14 نسخه پیشرفته‌تر رابط کاربری اختصاصی شیائومی به‌شمار رفته و دربردارنده اصلاحاتی برای سیستم‌عامل اندروید 13 خواهد بود. در نتیجه این نسخه برترین ویرایش MIUI تا به امروز قلمداد خواهد شد.

نسخه‌های مختلف MIUI 14 برای پوکو F3 دارای شناسه‌های ساخت V14.0.1.0.TKHEUXM و V14.0.4.0.TKHCNXM هستند. آپدیت MIUI 14 احتمالا ظرف مدت 1 الی 2 هفته آینده در دسترس کاربران پوکو F3 قرار خواهد گرفت. شیائومی از مدت‌ها قبل سرگرم تست این به‌روزرسانی بوده و این موضوع نویدبخش ارائه بهترین تجربه کاربری برای مالکان پوکو F3 خواهد بود. بر اساس پیش‌بینی‌ها انتشار به‌روزرسانی برای کاربران عضو برنامه POCO Pilots تا چند روز دیگر آغاز خواهد شد.

کاربران به منظور دانلود آپدیت MIUI 14 برای گوشی پوکو F3 می‌توانند از اپلیکیشن MIUI Downloader استفاده کنند. همچنین کاربران با استفاده از این برنامه می‌توانند از جدیدترین اخبار مربوط به دستگاه خود مطلع شده و با ویژگی‌های مخفی MIUI آشنایی پیدا کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH