زمان رونمایی از گوشی جذاب پوکو X5 پرو مشخص شد

پوکو X5 پرو در ساعت 5:30 عصر روز 6 فوریه (17 بهمن ماه) به وقت محلی برای بازار هندوستان به‌طور رسمی معرفی خواهد شد. این اطلاعات مستقیما از جانب شاخه هندی پوکو و از طریق حساب‌کاربری رسمی آن در توییتر ارائه شده است. کمپانی چینی برای اعلام زمان و تاریخ رونمایی از پوکو X5 پرو از همان تصویر لو رفته گوشی طی هفته گذشته استفاده کرد.

ستاره مراسم رونمایی در کنار پوکو X5 پرو یک کریکت‌باز بسیار محبوب هندی با نام هاردیک پاندیا خواهد بود. نقش وی در رویداد عرضه پوکو X5 پرو حدودا 2 هفته قبل برای نخستین بار فاش شد. در آن زمان تصویری از وی در حال برقراری تماس با این گوشی معرفی نشده در فضای وب منتشر شد. بر اساس اعلام اکانت توییتری شاخه هندی پوکو و کمپین تبلیغاتی در حال اجرا توسط این شرکت، پوکو X5 پرو ظاهرا هوش را از سر کاربران خواهد برد!

این دستگاه مجهز به نمایشگر magnifiXent بوده و به کاربران امکان می‌دهد تا رقبای خود در بازی‌ها را ناکام بگذارند. بعلاوه این گوشی، علاقه‌مندان به بازی را وادار به تحسین خواهد کرد. این ادعاهای جسورانه مطابق روال معمول از جانب پوکو مطرح شده است.

بر اساس شایعات و اطلاعات پیش‌تر لو رفته، پوکو X5 پرو مجهز به تراشه اسنپدراگون 778G ساخت کوالکام بوده و با 2 پیکره‌بندی مختلف حافظه شامل 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد شد.

این گجت ظاهرا دارای یک نمایشگر 6.67 اینچی آمولد با رزولوشن 1080×2400 پیکسل خواهد بود. پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه شامل سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و ماژول ماکرو 2 مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین جلویی گوشی نیز از یک سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

ظاهرا پوکو X5 پرو مجهز به یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی در بستر سیم و فاقد فناوری شارژ بی‌سیم خواهد بود. از جنبه نرم افزاری نیز این گوشی با سیستم‌عامل اندروید 12 و رابط کاربری MIUI 14 عرضه خواهد شد. اکنون تا زمان تائید یا رد این مشخصات کمتر از یک هفته دیگر باقی مانده است. بنابراین همه چیز به‌زودی روشن خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH