رندرهای سامسونگ گلکسی M14 5G در مدل‌های رنگی مختلف منتشر شد

اکنون به تدریج در حال نزدیک شدن به موعد معرفی گوشی سامسونگ گلکسی M14 5G هستیم. این گجت در 3 ماهه پایانی سال 2022 در پایگاه داده‌های اداره استاندارد ملی هندوستان (BIS)، Bluetooth SIG و گیک‌بنچ رویت شد. بعلاوه این دستگاه در اوایل ماه ژانویه از سوی کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) مورد تائید قرار گرفت. اکنون یک افشاگر با شناسه TheTechOutlook رندرهای مطبوعاتی لو رفته از گلکسی M14 5G را منتشر نموده و طراحی اولیه و مدل‌های رنگی قابل عرضه برای این محصول را به معرض نمایش گذاشته است. همان‌طور که تصاویر زیر نشان می‌دهند؛ گلکسی M14 5G با 3 مدل رنگی مختلف شامل آبی تیره، آبی و نقره‌ای به بازار عرضه می‌شود.

این گوشی از طراحی ساده‌ای برخوردار است؛ چرا که از یک نمایشگر با ناچ قطره‌ای شکل و چانه تحتانی ضخیم در قسمت جلویی بهره گرفته و پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه همراه با فلاش LED نیز روی پنل پشتی آن مستقر شده است. این دستگاه از ظاهری مشابه با گلکسی A14 5G برخوردار است؛ گجتی که اخیرا در هندوستان و بازارهای جهانی رسما معرفی شد.

فهرست کشف شده در وبسایت Bluetooth SIG نشان داد که شماره‌ مدل‌های SM-M146B/DS، SM-E14B/DS و SM-M146B/DSN همگی با گلکسی M14 5G در ارتباط هستند. گواهینامه بلوتوث نشان می‌دهد که این دستگاه از اتصال بلوتوث 5.2 پشتیبانی خواهد کرد. فهرست مربوط به گلکسی M14 5G در پایگاه داده گیک‌بنچ نشان می‌دهد که این گوشی مجهز به تراشه بومی اگزینوس 1330 سامسونگ و 4 گیگابایت حافظه رم خواهد بود.

انتظار می‌رود که این دستگاه به‌صورت پیش‌فرض با رابط کاربری One UI 5.0 و سیستم‌عامل اندروید 13 روانه بازار شود. همچنین بر اساس اعلام تائیدیه FCC، گلکسی M14 5G با فناوری شارژ سریع 25 واتی عرضه خواهد شد. به‌نظر می‌رسد که گلکسی M14 5G نسخه ری‌برند یا تقویت شده گلکسی A14 5G محسوب می‌شود. گلکسی A14 مجهز به یک نمایشگر PLS LCD با اندازه 6.6 اینچ، رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی است.

توان پردازشی گلکسی A14 از طریق تراشه اگزینوس 1330، حداکثر 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی تامین می‌شود. از جنبه امکانات تصویربرداری این گوشی مجهز به دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی در قسمت جلویی و پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه شامل ماژول اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی است. انرژی مورد نیاز این گوشی از طریق یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 15 واتی تامین می‌شود.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH