لپ‌تاپ گلکسی بوک 3 اولترا سامسونگ رونمایی شد

سامسونگ در رویداد جدید خود که اکنون در حال برگزاری است، از محصولات زیادی رونمایی کرد. علاوه بر سری گوشی جدید سامسونگ گلکسی S23، لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک 3، بوک 3 پرو و بوک 3 اولترا نیز معرفی شدند. ما نیز در این خبر قصد داریم به بررسی لپ‌تاپ گلکسی بوک 3 اولترا سامسونگ بپردازیم، با ما همراه باشید.

پردازنده گلکسی بوک 3 اولترا از نوع نسل سیزدهم سری H اینتل خواهد بود. همچنین کارت گرافیک انویدیا RTX 4070 آن را همراهی خواهد کرد. با این ویژگی، لپ‌تاپ در بازی‌های سبک و امور خلاقانه‌ای مانند فتوشاپ عالی عمل خواهد کرد.

حافظه اس‌اس‌دی PCIe 4.0 نیز یک ترابایت بوده و نمایشگر داینامیک امولد 2X این مدل نیز رزولوشنی 1800 در 2880 و نسبت تصویر 16:10 خواهد داشت. حداکثر میزان روشنایی 400 نیت است.

در نتیجه می‌توان گفت که این لپ‌تاپ نسبت به دو مدل دیگر یعنی گلکسی بوک 3 و بوک 3 پرو تصویر بسیار واضح‌تری دارد. نرخ نوسازی تصویر نیز 120 هرتزی بوده تا کاربران بتوانند تصاویر جذاب‌تری را مشاهده کنند. این مدل از رم 32 گیگابایتی بهره برده است. همچنین سامسونگ برای فضای بیشتر، اسلات جداگانه‌ای برای کارت حافظه تعبیه کرد.

یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته این لپ‌تاپ، نمایشگر 16 اینچی و وب‌کم 1080p آن است. لپ‌تاپ به قابلیت تشخیص چهره‌ مجهز نشده ولی انواع پورت‌ها از جمله Thunderbolt 4 ،USB Type-A ،HDMI و جک هدفون در آن تعبیه شده‌اند. البته سایر محصولات جدید سامسونگ که در سال جاری عرضه شده‌اند، همین وضع را دارند. ضخامت گلکسی بوک 3 اولترا 16.5 میلی‌متر بوده که برای لپ‌تاپ‌هایی با گرافیک مجزا خوب است.

وزن 3.9 پوندی، بدنه آلومینیومی و باتری با ظرفیت 76 وات، از جمله ویژگی‌های این مدل هستند. بدنه این دستگاه نه تنها می‌تواند طراحی سبک، براق و مسطح‌تری را ارائه دهد، بلکه تجربه کاربری بهتری را برای افراد فراهم خواهد کرد. در جعبه دستگاه، شارژر 136 واتی نیز وجود خواهد داشت. ویندوز 11 به همراه دیگر امکانات مانند Quick Share ،Private Share گلکسی نوتز و غیره روی دستگاه‌ها عرضه می‌شود.

مدل اولترا از کیفیت صدای خوبی برخوردار است. این نسخه به چهار بلندگوی جدید مجهز شده که می‌توانند بیس و صدای منحصر به‌فردی تولید کنند. میکروفون‌ها از نوع دوگانه بوده که با کیفیت استودیو و قابلیت AI Noise Cancelling، باعث شگفتی کاربران شده‌اند. تماس ویدیویی در هر شرایط نوری امکان‌پذیر شده است.

علاوه بر این‌ها، سامسونگ به محیط زیست نیز توجه کرده و سعی دارد سیاره بهتری را برای نسل‌های آینده بسازد. بیشتر محتوای اولترا و پرو حاوی پلاستیک‌های بازیافتی بوده و در ساخت آن از تورهای ماهیگیری موجود در اقیانوس و بشکه‌های آب استفاده شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH