شرکت BOE از نخستین نمایشگر سه‌بعدی 110 اینچی با رزولوشن 8K رونمایی کرد

شرکت BOE در جریان برگزاری نمایشگاه تجهیزات سمعی و بصری حرفه‌ای اروپا موسوم به ISE 2023 از آخرین پیشرفت‌های خود شامل یک نمایشگر بزرگ برای تماشای محتوای سه‌بعدی بدون استفاده از عینک رونمایی کرد.

این مانیتور سه‌بعدی دارای اندازه 110 اینچی، رزولوشن 8K و نرخ نوسازی 120 هرتزی است. کمپانی سازنده ادعا می‌کند که تصویر سه‌بعدی نمایش داده شده روی تلویزیون توسط چندین کاربر از زوایای مختلف قابل مشاهده است. این تلویزیون از فناوری نوآورانه آرایه لنز در کنار تکنولوژی مینی LED و تکنیک نورپردازی پس‌زمینه کوانتوم دات استفاده می‌کند.

پیش از این کاربران قادر به مشاهده تصاویر استریوسکوپی در فاصله حداکثر 1.5 متری از نمایشگر بودند. با این‌حال کمپانی چینی خاطرنشان کرده که در راستای رفع این محدودیت تلاش می‌کند. بنابراین این فاصله در آینده به میزان قابل‌توجهی افزایش خواهد یافت. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها چنین تلویزیون‌هایی در تبلیغات، نمایشگاه‌ها و بسیاری از سناریوهای دیگر به‌طور گسترده به‌کار گرفته می‌شوند.

همچنین BOE از نخستین تلویزیون 162 اینچی مینی LED با حداکثر روشنایی 1000 شمع بر مترمربع، تلویزیون‌های جدید و فوق باریک 65 اینچی با رزولوشن 8K و 3024 ناحیه تنظیم نور محلی و یک پنل لمسی تعاملی 86 اینچی در کنار چند محصول دیگر نیز رونمایی کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH