اطلاعات جدیدی از پردازنده‌های ویژه اسنپدراگون سری گلکسی S23 منتشر شد

سامسونگ به تازگی سری جدید گلکسی S23 خود را معرفی کرد. و اگرچه گلکسی اس 23، اس 23 پلاس و اس 23 اولترا تقریباً مشابه مدل‌های قبلی خود هستند، اما به طور قابل توجهی بهتر عمل می‌کنند.

به عنوان مثال، گلکسی اس 23 اولترا با دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی عرضه می‌شود که باید عکس‌های بهتری نسبت به دوربین 108 مگاپیکسلی S22 Ultra بگیرد. اما احتمالاً بزرگترین ارتقاء سری جدید S23 چیپست آن است.

به گفته کوالکام، تمامی گوشی‌های سری گلکسی اس 23 از سیلیکون جدید اسنپدراگون 8 نسل 2 گلکسی بهره می‌برند که نسخه اورکلاک شده تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 و سریع‌ترین اسنپدراگون تاکنون است.

اما Snapdragon 8 Gen 2 مخصوص Galaxy چقدر بهتر از نسخه معمولی است؟ سیلیکون ساخته شده برای سامسونگ دارای هسته‌های CPU و GPU اصلی ارتقا یافته است. همچنین، کوالکام ادعا می‌کند که اسنپدراگون 8 نسل 2 مخصوص گلکسی در مقایسه با سیلیکون اسنپدراگون 8 نسل 2 وانیلی، کارآمدتر است.

اسنپدراگون 8 نسل 2 مخصوص گلکسی قابلیت‌های ویژه بازی S23 را بهبود می‌بخشد

گلکسی اس 23 واقعاً تلفن همراهی است که اگر از بازی‌های موبایلی لذت می‌برید دوستش خواهید داشت. به لطف پردازنده گرافیکی ارتقا یافته خود، چیپست S23 از ردیابی پرتو یا ری‌تریسینگ سخت‌افزاری و Real time پشتیبانی می‌کند، که نور، بازتاب‌ها و روشنایی‌های درون محیط را در بازی‌های پشتیبانی‌شده (مثلاً Wreckfest) افزایش می‌دهد و آن‌ها را واقعی‌تر می‌کند.

سری جدید S23 سامسونگ همچنین با یک اکسلریتور Snapdragon Game Post Processing ارائه می‌شود که عملکرد را بهبود می‌بخشد و جلوه‌هایی مانند بلوم، عمق میدان و موشن‌بلر را به تنظیمات اضافه می‌کند. S23 همچنین از چارچوب Unreal Engine 5 Metahumans پشتیبانی می‌کند که شخصیت‌های بازی را واقعی‌تر می‌کند.

اسنپدراگون 8 نسل 2 مخصوص گلکسی دوربین گلکسی اس 23 را با تقسیم بندی معنایی بهبود می‌بخشد

علاوه بر تجربه بازی پیشرفته‌تر، اسنپدراگون 8 نسل 2 مخصوص گلکسی دوربین گلکسی اس 23 را نیز بهبود می‌بخشد. جدیدترین گوشی‌های اضافه شده به سری S اولین گوشی‌های هوشمند جهان‌اند که از پردازشگر سیگنال تصویر شناختی اسنپدراگون برای فعال کردن بخش بندی معنایی بلادرنگ استفاده می‌کند. این یک فناوری است که به دوربین گلکسی S23 اجازه می‌دهد تا عناصر تکی را در یک قاب تشخیص دهد و سپس در حین استفاده از دوربین، آن‌ها را به طور جداگانه بهبود بخشد.

به عنوان مثال، با استفاده از فناوری Semantic Segmentation، دوربین می‌تواند پوست را صاف کند یا خوانایی متن یک کتاب را افزایش دهد. به لطف چیپست ارتقا یافته، سری گلکسی اس 23 از فیلم برداری فوق العاده کم نور و کاهش نویز چند فریمی نیز بهره می‌برد.

اسنپدراگون 8 نسل 2 مخصوص گلکسی، سری S23 را با هوش مصنوعی بهبودیافته خود هوشمندتر می‌کند

چیپست Snapdragon 8 Gen 2 for Galaxy حتی هوشمندتر از Snapdragon 8 Gen 2 معمولی است. سیلیکون Galaxy S23 شامل جدیدترین موتور هوش مصنوعی Qualcomm و Sensing Hub و دارای دو پردازنده هوش مصنوعی است که تجربه AI روی دستگاه مانند لغو اکو و حذف نویز در طول تماس را فراهم می‌کند.

با Snapdragon 8 Gen 2 for Galaxy از اتصال سریعتر و مطمئن‌تر لذت ببرید

اسنپدراگون 8 نسل 2 مخصوص گلکسی با سیستم مودم RF 5G Snapdragon X70 و پردازنده هوش مصنوعی 5G کوالکام ارائه می‌شود و از هوش مصنوعی برای ارائه اتصال 5G سریعتر و مطمئن‌تر استفاده می‌کند. سری S23 همچنین می‌تواند از دو سیم کارت 5G به طور همزمان پشتیبانی کند. تمامی گوشی‌های S23 دارای سیستم‌های FastConnect 6900 و 7800 کوالکام هستند که سرعت وای‌فای سریعی را با لیتنسی کم ارائه می‌کنند.

اسنپدراگون 8 نسل 2 مخصوص گلکسی قطعاً قابل توجه به نظر می‌رسد و بهترین خبر این است که امسال، در هر کجای دنیا که هستید، می‌توانید گلکسی S23، S23+ یا S23 Ultra با اسنپدراگون تهیه کنید. در مورد اینکه چه زمانی می‌توانید گوشی هوشمند جدید Galaxy S23 خود را تهیه کنید، سامسونگ اعلام کرد که سری S23 در تاریخ 17 فوریه در ایالات متحده عرضه می‌شود. قیمت ها از 799.99 دلار برای S23 و 999.99 دلار برای S23+ و 1199.99 دلار برای S23 Ultra شروع می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH