تصاویر جدید از گوشی سونی اکسپریا 1 مارک 5 در فضای وب منتشر شد

رونمایی از گوشی اکسپریا 1 مارک 5 سونی ضمن برگزاری کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. این رویداد احتمالا در اواخر ماه جاری میلادی برگزار خواهد شد. اکنون طرفداران سونی منتظر هستند که ببینند آیا این سناریو نهایتا عملی خواهد شد یا خیر. با این‌حال هم‌اکنون نخستین تصاویر مربوط به گوشی پرچم‌دار آینده سونی در فضای وب منتشر شده است.

در صورت مقایسه ماژول جزیره‌ای دوربین با اکسپریا 1 مارک 4 بلافاصله متوجه خواهیم شد که دوربین TOF و سنسور RGB IR کنار گذاشته شده‌اند. بنابراین ما با 3 عدد سنسور بزرگ با اندازه‌ای ظاهرا بزرگتر از نمونه‌های مورد استفاده در اکسپریا 1 مارک 4 سروکار داریم. پایین‌ترین ماژول متعلق به یک دوربین پریسکوپی است.

همچنین در مدل آینده، فلاش LED بر روی ماژول جزیره‌ای شکل دوربین مستقر خواهد شد. در گوشی سال گذشته، فلاش LED خارج از ماژول جزیره‌ای و در قسمت فوقانی آن قرار داشت. لوگو NFC در سمت راست ماژول جزیره‌ای دوربین مستقر شده است. این موضوع نشان می‌دهد که تصویر لو رفته متعلق به نسخه بین‌المللی اکسپریا 1 مارک 5 است. چنان‌چه این دستگاه متعلق به بازار داخلی ژاپن بود؛ در این‌صورت به‌جای لوگو NFC شاهد درج نماد Felica بودیم.

بر اساس اعلام یک افشاگر در شبکه اجتماعی Weibo، اکسپریا 1 مارک 5 مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام خواهد بود؛ پدیده‌ای که چندان جای تعجب ندارد. این گجت باریک‌ترین و در نتیجه داغ‌ترین گوشی هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 به‌شمار خواهد رفت. البته انتظار می‌رود که سونی از نوعی سیستم خنک‌کننده نیز استفاده کرده و ضخامت دستگاه را تا حدی افزایش دهد.

در صورت معرفی اکسپریا 1 مارک 5 ضمن برگزاری رویداد MWC 2023 تا موعد افشای کلیه اطلاعات مربوط به این گوشی تنها چند هفته دیگر زمان باقی مانده است. بی‌تردید در این فاصله جزئیات بیش‌تری پیرامون پرچم‌دار آینده سونی منتشر خواهد شد.

سونی اکسپریا 1 مارک 4

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH