کراس‌اوور الکترونیکی جیلی می‌تواند در 3 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد! + گالری تصاویر

در حال حاضر، تصاویر جدیدی از کراس‌اوور برقی زیکر X منتشر شد. این برند که متعلق به جیلی است، قبل از این خودرو، از دستگاه‌های زیکر 001 و مینی‌ون زیکر 009 نیز رونمایی کرده بود.

زیکر X که به ویژگی‌هایی مشابه زیکر 001 مجهز شده، می‌تواند در عرض 3 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. برخی از ویژگی‌های این خودرو شامل درب‌های بدون دستگیره، پنجره‌های بدون قاب و بدنه مستحکم هستند.

جیلی اعلام کرده بود که قصد دارد در این خودرو از پلتفرم Geely SEA کمک بگیرد. پلتفرم مذکور تجربه پایدار بهتری را ارائه می‌دهد و قبلا نیز توسط ولوو استفاده شده بود. ابعاد کراس‌اوور برقی زیکر ایکس برابر با 4450 در 1836 در 1572 میلی‌متر است، با این وجود، فضای کافی برای سرنشینان خودرو وجود خواهد داشت. فاصله بین دو محور 2750 میلی‌متر است.

هیوندای گفته بود که مدل سانتافه تولیدی این شرکت طولی برابر با 4785 میلی‌متر و فاصله بین دو محور 2765 میلی‌متر دارد، در نتیجه، می‌بینید که زیکر ایکس خیلی هم کوچک و جمع‌وجور نیست!

شرکت تولیدکننده اطلاعات خاصی درباره باتری و موتور این خودرو منتشر نکرده و باید برای اخبار بیشتر منتظر بمانیم. تنها چیزی که مسلم است، این خواهد بود که این کراس‌اوور برقی جیلی می‌تواند در 3 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد و واقعا شگفت‌انگیز است!

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH