تبلت وان‌پلاس پد با تراشه Dimensity 9000 رسما معرفی شد

کمپانی وان‌پلاس مطابق پیش‌بینی‌ها از نخستین تبلت خود با نام ساده پد رونمایی کرد. این تبلت با وجود بهره‌گیری از تراشه Dimensity 9000 ساخت شرکت مدیاتک، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 در طیف مدل‌های برتر بازار طبقه‌بندی می‌شود. همچنین این محصول دارای الگوی طراحی متمایزی بوده و در نتیجه به هیچ وجه با تبلت‌های تولید شده توسط سایر شرکت‌ها اشتباه گرفته نخواهد شد.

وان‌پلاس پد در قسمت جلویی از یک نمایشگر با نسبت ابعاد نامتعارف 7:5 بهره گرفته است. این نسبت ابعاد در حد فاصل نسبت‌های 3:2 و 4:3 قرار می‌گیرد. این تبلت مجهز به یک نمایشگر IPS LCD با اندازه 11.61 اینچ، رزولوشن 2800×2000 پیکسل و نرخ نوسازی متغیر تا سقف 144 هرتز است.

حداکثر روشنایی این پنل برابر با 500 نیت و نرخ کنتراست آن نیز معادل 1400:1 است. بر اساس اعلام وان‌پلاس، به‌کارگیری حواشی باریک امکان دستیابی به نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه 88.14 درصدی را فراهم نموده است.

پنل پشتی تبلت از یک دوربین 13 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری 4K میزبانی می‌کند. دوربین جلویی نیز از سنسور 8 مگاپیکسلی بهره گرفته و قادر به ضبط ویدیو با رزولوشن 1080p است. وان‌پلاس پد مجهز به 4 عدد اسپیکر با قابلیت پشتیبانی از فناوری دالبی اتموس است که هر کدام از آنها در یک گوشه از بدنه تبلت قرار گرفته‌اند. بعلاوه نمایشگر تبلت نیز از فناوری دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند.

وان‌پلاس پد مجهز به باتری داخلی 9510 میلی‌آمپرساعتی بوده و این باتری، انرژی مورد نیاز دستگاه برای پخش 14.5 ساعت ویدیو و زمان استندبای یک ماهه را فراهم می‌کند. این باتری از فناوری شارژ 67 واتی SuperVOOC پشتیبانی نموده و بر اساس اعلام وان‌پلاس ظرف مدت 80 دقیقه به‌طور کامل شارژ خواهد شد.

 

 

وان‌پلاس پد با برخی ابزارهای جانبی نظیر صفحه‌کلید مغناطیسی، کیس Folio و قلم استایلوس قابل استفاده است

وان‌پلاس قابلیت انتقال یکپارچه اطلاعات میان گوشی‌های هوشمند خود و وان‌پلاس پد را ارائه نموده است. همچنین کاربران از طریق گزینه‌ای روی تبلت خود می‌توانند از اتصال شبکه گوشی جهت دسترسی به اینترنت استفاده کنند. وان‌پلاس پد با مدل رنگی سبز (Halo Green) مشابه وان‌پلاس 11 روانه بازار شده و خطوط حکاکی شده Star Orbit که با استفاده از دستگاه CNC روی پنل پشتی آلومینیومی آن ایجاد شده‌اند؛ از دوربین پشتی دستگاه جریان پیدا کرده و ظاهر زیبایی به آن بخشیده‌اند.

کاربران در صورت تمایل می‌توانند یک صفحه‌کلید مغناطیسی جانبی، یک کیس Folio و قلم استایلوس OnePlus Stylo جهت نوت‌برداری و طراحی روی وان‌پلاس پد را خریداری نمایند.

پیش‌فروش وان‌پلاس پد در کشورهای اروپایی، هندوستان و آمریکای شمالی در ماه آوریل امسال آغاز خواهد شد. با این‌حال جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری این تبلت هنوز اعلام نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH