ایلان ماسک از قابلیت‌های دوربین سامسونگ گلکسی S23 اولترا شگفت‌زده شده است

ایلان ماسک فردی است که احتمالا نیاز به معرفی ندارد. اکنون به‌نظر می‌رسد که وی تحت تاثیر قابلیت‌های تله‌فوتو گوشی گلکسی S23 اولترا سامسونگ قرار گرفته است. یک افشاگر با شناسه MKBHD@ اخیرا ویدیوی کوتاهی از قابلیت زوم 100 برابری گلکسی S23 اولترا روی ماه را منتشر کرده است. این ویدیو واکنش مدیرعامل شرکت SpaceX را به‌دنبال داشته است.

مدیرعامل شرکت‌های تسلا، SpaceX، بورینگ و مالک فعلی توییتر از مشاهده قابلیت زوم فضایی نمایش داده شده توسط MKBHD@ به اندازه کافی تحت تاثیر قرار گرفته است. این شگفت‌زدگی تا حدی بوده که آقای ماسک توییتی با متن “Wow” را در حساب‌کاربری خود منتشر کرده‌ است. این توییت تاکنون حدودا 7.8 میلیون بازدیدکننده داشته است.

اکنون مشخص نیست که ایلان ماسک در رابطه با جدیدترین گوشی پرچم‌دار سامسونگ و قابلیت‌های دوربین آن تا چه اندازه آگاهی دارد. اما ظاهرا این گوشی با واکنش مثبت از جانب وی مواجه شده است. البته شاخه آمریکایی سامسونگ موبایل به توییت آقای ماسک واکنش نشان داد و به دستاوردهای گلکسی S23 اولترا مباهات کرد. با توجه به تعداد طرفداران و فالوورهای ایلان ماسک بی‌تردید واکنش وی، وجهه خوبی را برای گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ ایجاد خواهد کرد.

گلکسی S23 اولترا مجهز به 2 دوربین تله‌فوتو است که یکی از آنها از پیکره‌بندی پریسکوپی 230 میلی‌متری استفاده می‌کند. هر کدام از دوربین‌های تله‌فوتو دارای رزولوشن 10 مگاپیکسلی بوده و از قابلیت فوکوس خودکار فازی دو پیکسلی و تثبیت‌کننده اپتیکی تصاویر پشتیبانی می‌کند. یکی از دوربین‌ها دارای گشودگی دیافراگم f/2.4 و قابلیت زوم 3 برابری است؛ در حالی‌که دیگری از گشودگی دیافراگم f/4.9 و زوم اپتیکال 10 برابری برخوردار است. این ماژول‌های تله‌فوتو در کنار یکدیگر می‌توانند عکس‌ها و ویدیوهایی با بزرگنمایی 100 برابری را ضبط نمایند.

همچنین سامسونگ الگوریتم‌های پس‌زمینه دوربین‌های تله‌فوتو را ارتقاء داده و اکنون تصاویر زوم شده جزئیات بیش‌تری را به معرض نمایش می‌گذارند. اکنون مشتریان در صورت تمایل می‌توانند گوشی پرچم‌دار سامسونگ را به‌صورت آنلاین پیش‌خرید نمایند. پنجره زمانی پیش‌سفارش در روز 17 فوریه (28 بهمن ماه) بسته خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH