وب سرویس پیامکی چیست و چه کاربردی برای کسب و کارها دارد؟

یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت هر کسب و کاری استفاده از روش‌های بازاریابی و تبلیغات است. به همین دلیل کسب و کارهایی موفق هستند که علاوه بر کیفیت بالای محصولات و خدمات بتوانند به بهترین شکل ممکن برند و کسب و کارشان را به مخاطبان هدف خود معرفی کنند.

بازاریابی پیامکی یکی از شیوه‌های نوین بازاریابی است که صاحبین کسب و کارها می‌توانند از طریق آن پیامک‌های تبلیغاتی و اطلاعیه‌های کسب و کارشان را به مشتریان ثابت و مخاطبان هدف خود ارسال کنند. برای داشتن بازاریابی پیامکی موفق و هدفمند شما نیاز به ابزاری به نام پنل پیامکی و وب سرویس پیامکی دارید. اما وب سرویس پیامکی چیست و چه کاربردی دارد؟ برای گرفتن پاسخ سوالتان در ادامه همراه ما باشید.

پنل پیامکی و وب سرویس پیامکی دقیقاً چی هستند؟

پنل پیامکی نرم‌افزاری در فضای اینترنت است که به شما این امکان را می‌دهد تا ارتباطتان را با مشتریان مدیریت کنید و برای آن‌ها پیامک انبوه تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی ارسال کنید.

ازآنجایی که بیشتر افراد جامعه تلفن همراه دارند بازاریابی پیامکی جایگاه ویژه‌ای در بازاریابی و فروش محصولات و خدمات دارد.

بنابراین برای اینکه بتوانید به‌صورت هدفمند برای مشتریانتان پیامک ارسال کنید استفاده از پنل پیامکی بهترین راهکار برای شما است. چراکه شما نمی‌توانید به‌صورت دستی برای هزاران نفر از مخاطبان هدفتان پیامک ارسال کنید. این کار نه‌تنها هزینه زیادی دارد بلکه زمان زیادی می‌برد.

حالا اگر سایت داشته باشید و بخواهید پنل پیامکی را به سایت‌تان وصل کنید تا کارها به‌صورت خودکار انجام شود نیاز به وب‌ سرویس پیامکی داردید. در ادامه شما را با ۵ مورد از کاربردهای مفید این ابزار آشنا می‌کنیم.

۵ کاربرد وب سرویس پیامکی

در این بخش 5 کاربرد وب سرویس پیامکی را معرفی می‌کنیم:

1. قابلیت ارسال پیامک خودکار

وب سرویس پیام کوتاه به شما این امکان را می‌دهد که فرآیندهای ارسال و دریافت پیامک‌های خود را خودکار کنید. با استفاده از وب سرویس پیامکی، می‌توان گردش کار را سریع‌تر و پربازده‌تر کرد.

2. قابلیت ارسال پیامک‌های تبلیغاتی

وب سرویس پیامکی این امکان را به شما می‌دهد که در کوتاه‌ترین زمان برای مشتریان و مخاطبان هدف کسب و کارتان به‌صورت انبوه پیامکی تبلیغاتی ارسال کنید. علاوه بر ارسال انبوه می‌توانید پیامک‌های تبلیغاتی‌تان را مدیریت کنید. به این صورت که ارسال پیامک را برای شهر یا منطقه‌ای خاص، مشاغل گوناگون و یا حتی بر اساس سن و جنسیت افراد محدود کنید.

3. قابلیت گزارش گیری

قطعاً شما هم می‌خواهید بدانید که بعد از ارسال پیامک تبلیغاتی و اطلاع رسانیتان چندتا از مخاطبان و مشتریانتان آن را دریافت کرده‌اند. یک وب سرویس پیامکی خوب که روی یک پنل معتبر ارائه شده این امکان را به شما می‌دهد که بررسی کنید چه تعداد از پیامک‌های شما به مقصد رسیده است، چقدر برای ارسال این پیامک‌ها هزینه شده است و حتی چه مقدار هزینه بابت پیامک‌های ارسال نشده برگشت خورده است.

4. امکان برگزاری نظرسنجی در کسب‌وکار

یکی دیگر از کاربردهای وب ‌سرویس پیامکی برای کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک، امکان برگزاری نظرسنجی است. این قابلیت وب سرویس پیامکی به شما این امکان را می‌دهد که از نیازها و خواسته‌های مخاطبان و مشتریانتان آگاه شوید و با به‌کارگیری استراتژی درست از جمله ارسال کد تخفیف، ارتقاء محصول و… فروش خود را افزایش دهید.

5. ارسال پیامک صوتی

کاربرد دیگری که وب سرویس پیامکی در اختیار شما قرار می‌دهد امکان ارسال پیامک صوتی است. با این قابلیت می‌توانید به راحتی برای مشتریان و مخاطبان هدفتان یک پیامک صوتی با لحنی گرم و صمیمی ارسال کنید. ارسال پیامک صوتی نه تنها برای مخاطبان و مشتریانتان جذاب و جدید است بلکه باعث می‌شود در ذهن مخاطبانتان ماندگار شوید.

برای دیدن امکانات بیشتر سامانه پیامکی ملی پیامک، اینجا کلیک کنید.

معرفی بهترین وب سرویس پیامکی بومی

بسیار مهم است که برای پیاده‌سازی استراتژی بازاریابی پیامکی تان و همچنین ایجاد رابطه پایدار با مشتریانتان سامانه‌ای را انتخاب کنید که کاملا معتبر و قدرتمند باشد و امکانات و قابلیت‌های متنوعی را به شما ارائه دهد.

وب سرویس پیامکی ملی پیامک نه‌تنها قابلیت‌های کاربردی و متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد بلکه از پشتیبانی قوی نیز برخوردار است. بنابراین شما میتوانید با کمک این قابلیت‌ها رابطه‌ای پایدار با مشتریانتان ایجاد کنید و به‌صورت کاملا هدفمند و سریع برای مخاطبان هدفتان پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. همچنین افزونه ها و پلاگین های ملی پیامک مانند افزونه دیجیتس (https://www.melipayamak.com/blog/posts/verification-code-digits/) امکانات و قابلیتهای زیادی را به پنل شما میدهد.

در صورتی که در استفاده از پنل پیامکی ملی پیامک نیاز به راهنمایی و کمک داشته باشید تیم پشتیبان ملی پیامک با شماره 02163404 داخلی 1 به‌صورت ۲۴ساعته در تمامی روزهای هفته پاسخگوی شما هستند و تمام تلاششان رامی کنند تا ابهامات شما را رفع کنند.

با خرید وب‌سرویس پیامکی ملی پیامک بیش از ۶۰ قابلیت پیامکی کاربردی در اختیار شما قرار می‌گیرد. در ادامه برخی از این امکانات را معرفی می‌کنیم:

  • امکانات سامانه ملی پیامک
  • ارسال پیام از روی نقشه
  • امکان ارسال پیامک به شهر، استان، منطقه و کد پستی
  • امکان ارسال پیامک به اصناف و مشاغل مختلف
  • امکان ارسال پیامک به ایرانسلی‌ها
  • امکان ایجاد دفترچه تلفن مشتری‌ها
  • برگزاری نظرسنجی و قرعه‌کشی
  • بررسی هوشمند پیامک‌ها
  • امکان ارسال پیامک تکی و انبوه صوتی
  • امکان تعریف لیست ویژه
  • امکان برگزاری مسابقه پیامکی
  • امکان ارسال پیامک مناسبتی
  • و …

اگر می‌خواهید یک بازاریابی پیامکی را تجربه کنید که بهترین نتیجه را از آن بگیرید به سراغ بهترین پنل پیامکی بروید. به سایت ملی پیامک به آدرس www.melipayamak.com مراجعه نمایید و یا با شماره ۶۳۴۰۴-۰۲۱ داخلی ۱ تماس بگیرید تا کارشناسان و پشتیبانان فنی ملی پیامک در عرض چند دقیقه پنل اس ‌ام ‌اس شما را فعال‌ کنند.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH