نخستین تصویر از گوشی پوکو C55 در فضای وب منتشر شد

پوکو در تدارک رونمایی از یک عضو جدید خانواده پایین‌رده پوکو C با نام پوکو C55 است. اکانت رسمی شاخه هندی پوکو امروز پخش تبلیغات برای این گوشی هوشمند را آغاز کرده و وعده داده که پوکو C55 از سرعت و کارآیی مطلوبی برخوردار خواهد بود.

ظاهرا پوکو کمپین بازاریابی برای این گوشی را آغاز کرده و در همین راستا از عباراتی نظیر عملکرد حرفه‌ای، تجربه گیمینگ بی‌پایان، سرگرمی‌های نامحدود، نمایش اعتماد به نفس، عدم نیاز به استفاده از کیس محافظ و ظاهر زیبا استفاده کرده است.

به‌نظر می‌رسد که طراحی پنل پشتی گوشی یکی از مشخصه‌های کلیدی آن به‌شمار می‌رود. یک افشاگر مشهور با اشتراک‌گذاری تصویری نشان داده که پوکو C55 دارای پنل پشتی با ظاهر چرم مصنوعی بوده و درزهای مصنوعی نیز از قسمت میانی و به‌صورت عمودی عبور می‌کنند.

رنگ‌ها و پوشش‌هایی که پوکو اخیرا در محصولات خود از آنها بهره گرفته است؛ حقیقتا زیبا و جذاب به‌نظر می‌رسند. به گفته یک افشاگر با نام Yogesh Brar، گوشی اقتصادی جدید سری پوکو C با وجود استفاده از رنگ‌های زیبا پاستلی احتمالا مخاطبان نوجوان را هدف قرار داده است.

حسگر اثرانگشت روی پنل پشتی گوشی تعبیه شده و درون ماژول جزیره‌ای شکل بزرگ در قسمت فوقانی قرار دارد. لوگو بزرگ پوکو در سمت راست این حسگر حک شده و سیستم دوربین دوگانه نیز در سمت چپ آن قرار دارد. در فضای میان این 2 دوربین نیز یک حفره دایروی‌شکل برای فلاش LED و یک دایره دیگر که روی آن عبارت AI حک شده نیز به چشم می‌خورد.

پوکو C55 همان‌طور که نام آن نیز نشان می‌دهد؛ احتمالا جانشین مدل پوکو C50 به‌شمار می‌رود. اما چنین سناریویی ممکن نیست؛ زیرا پوکو C50 به تازگی و طی ماه گذشته معرفی شده است. بنابراین انتظار می‌رود که پوکو C55 از مشخصات فنی پیشرفته‌تری نسبت به پوکو C50 برخوردار باشد؛ در حالی‌که همچنان جزو مدل‌های پایین‌رده بازار طبقه‌بندی شود.

طراحی جزیره‌ای شکل دوربین به طرز مشکوکی به ردمی 12C شباهت دارد. بنابراین پوکو C55 احتمالا تنها مدل ری‌برند شده ردمی 12C محسوب می‌شود. در صورت تحقق چنین سناریویی پوکو C55 مجهز به یک نمایشگر 6.71 اینچی لمسی LCD با رزولوشن 720×1650 پیکسل، تراشه هلیو G85 ساخت شرکت مدیاتک، 4 تا 6 گیگابایت رم، 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 0.8 مگاپیکسلی در کنار آن، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 10 واتی در بستر سیم خواهد بود.

بنابراین پوکو C55 در مقایسه با پوکو C50 از نمایشگر بزرگتر، تراشه بهتر، رم و حافظه داخلی با ظرفیت بالاتر و دوربین اصلی با رزولوشن بالاتر بهره خواهد برد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH