تصویر لو رفته از شیائومی 13 اولترا نشان‌دهنده سیستم دوربین پشتی با برند لایکا است

شیائومی در اواخر ماه جاری میلادی از گوشی‌های سری شیائومی 13 برای بازارهای جهانی رونمایی خواهد کرد. سری جدید احتمالا شامل مدل‌های شیائومی 13، شیائومی 13 پرو و شیائومی 13 لایت بوده و در جریان برگزاری رویداد MWC 2023 در شهر بارسلون طی روز 26 فوریه (7 اسفند ماه) معرفی  خواهند شد.

شایعات نشان می‌دهند که شیائومی 13 اولترا نیز در دست تولید بوده اما در آینده‌ای نزدیک به بازار عرضه نخواهد شد. با این‌حال اکنون به لطف یک تصویر لو رفته می‌توان به الگوی طراحی این گوشی پرچم‌دار نگاهی انداخت. تصویر زنده احتمالی از شیائومی 13 اولترا هم‌اکنون در شبکه اجتماعی چینی Weibo در حال انتشار است.

این دستگاه مجهز به یک ماژول دوربین دایروی‌شکل بزرگ همراه با برند لایکا در قسمت میانی آن است. همان‌طور که در تصویر زیر ملاحظه می‌کنید؛ ماژول دایروی‌شکل از 4 لنز دوربین به‌همراه فلاش LED میزبانی می‌کند. به‌نظر می‌رسد که پنل پشتی گوشی دارای روکشی از جنس چرم گیاهی است.

اگرچه طراحی دستگاه تا حد بسیار زیادی به شیائومی 12S اولترا شباهت دارد؛ اما در این میان چندین تغییر قابل‌توجه نیز به چشم می‌خورد. به‌عنوان مثال میزان بیرون‌زدگی ماژول دوربین در شیائومی 13 اولترا نسبت به شیائومی 12S اولترا کمتر است. همچنین به‌نظر می‌رسد که پنل پشتی دستگاه به 2 قسمت تقسیم شده و قسمت فوقانی آن دارای برآمدگی است.

بایستی توجه داشت که تصویر فوق هنوز تائید نشده و می‌تواند به کلی جعلی باشد. گزارش‌های پیشین نشان دادند که شیائومی 13 اولترا مجهز به سنسور دوربین 1 اینچی سونی با نام IMX989 و رزولوشن 50 مگاپیکسلی خواهد بود. این دوربین در کنار یک ماژول پریسکوپی ارتقایافته فعالیت خواهد کرد.

بعلاوه این گوشی مجهز به نمایشگر سوپر آمولد با لبه‌های خمیده و پنل E6 ساخت شرکت سامسونگ خواهد بود.  شیائومی پیش از این تائید کرده که نسل جدید گوشی‌های هوشمند سری اولترا برای خرید در بازارهای جهانی قابل دسترس خواهد بود. در حال حاضر پیرامون زمان عرضه این گجت هیچ‌گونه اطلاعاتی در دست نیست. با این‌حال وقوع یک تحول جدید در هر لحظه امکان‌پذیر خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH