سامسونگ گلکسی S23 پلاس در تست سقوط ناامیدکننده ظاهر شد + ویدیو

طی هفته گذشته ویدیوی مربوط به تست سقوط و دوام گوشی سامسونگ گلکسی S23 اولترا توسط کانال یوتیوبی PBKReviews منتشر شد. این ویدیو تا حد زیادی تاثیرگذار بود.

تعجب‌آور نیست که گلکسی S23 اولترا در اولین سقوط خود از ارتفاع کمر دچار شکستگی شد. اعتقاد بر این بود که نمایشگر خمیده گلکسی S23 اولترا موجب آسیب‌پذیری آسان این گوشی در برابر سقوط شده است. کارشناسان امیدوار بودند که گلکسی S23 پلاس با وجود نمایشگر شیشه‌ای تخت خود از استقامت بالاتری در برابر سقوط برخوردار باشد.

البته این فرضیه نهایتا به‌طور کامل عملیاتی نشد. اگرچه گلکسی S23 اولترا بر روی پنل‌های پشتی و جلویی خود از پوشش محافظ گوریلا گلس Victus 2 استفاده می‌کند؛ اما گلکسی S23 پلاس نیز مجهز به گلس مشابهی است. گلکسی S23 پلاس علیرغم استفاده از نمایشگر تخت و آخرین نسل از پوشش محافظ گوریلا گلس به سرنوشت مشابهی دچار شد و در نخستین مرحله از تست سقوط دچار شکستگی شد.

ترک‌های ایجاد شده روی پنل‌های شیشه‌ای تخت گلکسی S23 پلاس در مقایسه با ترک‌های ایجاد شده روی پنل‌های خمیده گلکسی S23 اولترا به میزان قابل‌توجهی کوچک‌تر بودند.

در هر 2 حالت نمایشگر لمسی گوشی‌ها قادر به نمایش محتوا و پذیرش فرامین لمسی ورودی بدون هرگونه مشکل بودند. با این‌حال گلس محافظ نمایشگرها دچار شکستگی شده بود.

اکثر گوشی‌های هوشمند مدرن امروزی که از طراحی شیشه‌ای ساندویچی استفاده می‌کنند؛ در صورت سقوط از ارتفاع کمر احتمالا دچار شکستگی می‌شوند.

سامسونگ گلکسی S23 پلاس 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH