معرفی نرم افزار حسابداری و CRM پارمیس

استفاده از نرم افزار حسابداری ابری به شما کمک می کند تا مدیریت کسب و کار و امور مالی خود را در هر مکان و زمان با استفاده از هر وسیله ای انجام دهید و بهترین تصمیم را برای توسعه کسب و کار خود بگیرید.

نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس به عنوان یکی از زیرسیستم های یکپارچه مدیریت و مالی پارمیس استار می تواند نقش موثری در مدیریت هزینه های تولید و تعیین بهای تمام شده کالا داشته باشد.

نرم افزار CRM پارمیس

نرم افزار CRM پارمیس روند فروش کالا را از محل تولید تا انبار و بازار فروش تسهیل کرده است. ثبت تمام داده های مشتری در یک نرم افزار باعث منظم شدن کارها می شود و دسترسی آسان به داده های ثبت شده مشتری را فراهم می کند. یک نرم افزار CRM به اعضای تیم فروش مجموعه اجازه می دهد تا اطلاعات تماس، آدرس های ایمیل مشتریان را به عنوان یک فرآیند پرداخت جمع آوری کنند.

معمولا اگر مشتریان خرید موفقی داشته باشند تمایل دارند اطلاعات خود را در سایت ثبت کنند. با ثبت اطلاعات تماس مشتریان، بانک اطلاعاتی مشتریان تقویت شده و زمینه فعالیت فروشندگان شرکت ساده‌تر می‌شود. با کمک نرم افزار CRM، به صاحبان کسب و کار کمک می کند تا مشتریان ارزشمند خود را شناسایی کنند، با آنها تعامل داشته باشند و روابط برقرار کنند.

در هر کسب و کاری، علاوه بر جذب مشتریان جدید، حفظ مشتریان موجود و تشویق آنها به خرید مجدد یا دریافت خدمات از اهمیت بالایی برخوردار است. در واقع تداوم ارتباط شما با مشتریان به شما کمک می کند تا یک برند رسا و مسئولیت پذیر را شکل دهید. علاوه بر این، این فرآیند می تواند به کاهش هزینه های بازاریابی شما کمک کند.

تبلیغات دهان به دهان مشتریانی که به شما اعتماد دارند نه تنها هزینه ای برای شما ندارد، بلکه بازدهی بسیار بالایی نیز دارد. استفاده از پنل نوتیفیکیشن و پیامک نیز به شما کمک می کند تا با ایجاد پیوندهای شخصی و فردی با هر مشتری، رابطه بین مخاطبین و کسب و کار خود را تقویت کنید.

با استفاده از سیستم و نرم افزار CRM، روابط خود را با مشتریان مدیریت و برنامه ریزی می کنید. در این نرم افزار شما با ضبط مکالمات، ایجاد گزارش توسط کارکنان فروش، ایجاد هشدارهای اطلاعاتی برای کارکنان فروش، تمامی مکالمات، رویدادها، اسناد و محتوای رد و بدل شده با مشتری را ایجاد می کنید.

علاوه بر این، با تعیین سطح دسترسی و تعریف فعالیت‌ها، می‌توانید وظایف مختلفی را به کارمندان مختلف اختصاص دهید تا اطمینان حاصل کنید که هیچ یک از درخواست‌های هر یک از مشتریان شما در انبوه درخواست مشتری فراموش نمی‌شود. در واقع شما در حال ایجاد یک حس اهمیت و مراقبت از مشتری هستید که به مشتری کمک می کند تا نسبت به صمیمیت بیان و عملکرد واحد فروش خود اطمینان پیدا کند و این اطمینان به معنای جذب مشتریان جدید، خرید کالا یا خدمات و در نهایت خدمات بیشتر برای واحد فروش است.

نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

محاسبه حقوق کارکنان با نرم افزار حقوق و دستمزد به عنوان یکی از هزینه های سربار در فرآیند تولید از اهمیت بالایی برخوردار است. اتصال یکپارچه این زیرسیستم با نرم افزارهای انبار، تولید، تجارت خارجی و تاسیسات این امکان را به شرکت های تولیدی، تجاری و حتی خدماتی می دهد تا تمامی واحدهای خود را به صورت یکپارچه مدیریت کنند.

امکان سفارش پرداخت و پشتیبانی از انواع پرداخت (پرداخت اقساط مختلف و غیره) از دیگر امکانات کاربردی این نرم افزار حقوق و دستمزد می باشد.

معرفی عناصر کاربردی نامحدود (تعداد روزهای کاری، اضافه کاری و غیره) و امکان استفاده نامحدود از عناصر کاربردی در مشاغل مختلف بدون نیاز به تعریف مجدد

  • به راحتی اقلام را در نرم افزار حقوق و دستمزد تدوین کنید و برای هر اقلام حقوق و دستمزد پیش شرط های نامحدودی را مشخص کنید.
  • فرم جداگانه برای ثبت عناصر عملکردی پرسنل (تعداد روزهای کاری، اضافه کاری و غیره) و همچنین امکان تعریف فرمت نامحدود برای ثبت اطلاعات.
  • امکان استفاده از طبقه بندی پست ها در احکام پرسنلی

جدای از تهیه و دسترسی به گزارش های مدیریتی، برای مدیران در هر زمینه ای حائز اهمیت است. اطلاع از تعداد کارکنان، میزان پرداختی به کارکنان و کارایی عملکرد آنها نسبت به ساعات کاری یک واحد به مدیران در تصمیم گیری استراتژیک کمک می کند.

بر اساس بودجه موجود، هزینه های جاری و مقدار پولی که برای حقوق کارمندان در نظر گرفته شده است، منابع انسانی ممکن است کارمندان جدیدی را نیز استخدام کند یا پاداش ها و مزایای بیشتری ارائه دهد.

نرم افزار حسابداری ابری پارمیس

ارائه گزارشات کامل، تعاملی و دقیق همراه با سرعت بالای نرم افزار در ثبت اسناد و پیشگیری از خطاهای انسانی از اهداف اساسی این رویکرد است.

نتیجه این فرآیند سرعت عمل بالا و ایجاد یک سیستم چابک و در نهایت توسعه ساختاریافته و آگاهانه کسب و کار کاربران خواهد بود. نرم افزار حسابداری پارمیس استار مجموعه ای کامل برای شرکت های متوسط و بزرگ با نیازهای به روز است که نیازهای مالی و مدیریتی آنها را با بیش از 20 زیرسیستم پوشش می دهد.

نرم افزار حسابداری ابری پارمیس یا راه حل ابری مزایای بسیاری را به کاربران خود ارائه می دهد. به عنوان مثال، اطلاعات شما تحت هر شرایطی در یک محیط امن ذخیره می شود و حتی اگر دستگاه شما آسیب ببیند یا به سرقت برود، اطلاعات در سرور ابری پارمیس امن و در دسترس شما باقی می ماند.

اما از مهمترین مزیت های نرم افزار حسابداری Parmis 360 راهکارهای ابری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

هزینه نصب کمتر

نیازی به نصب و پیکربندی سرور مرکزی نیست

قابل استفاده در دستگاه های مختلف (تلفن، تبلت و کامپیوتر)

دسترسی به خدمات حسابداری از هر مکان و در هر زمان

پشتیبان گیری دوره ای از داده ها با استفاده از نرم افزار حسابداری ابری

امنیت اطلاعات بالا و دسترسی به اطلاعات در هر شرایطی

دسترسی به گزارش های زنده و قابل تحلیل اطلاعات مالی و مدیریتی

هر شرکتی ممکن است به دلایل مختلف به حسابداری ابری یا نرم افزار حسابداری ابری نیاز داشته باشد. تصور کنید که با توسعه کسب و کار شما، شعبه های جدید شما در شهرهای مختلف یا حتی کشورهای دیگر شروع به کار کرده اند.

برخورد با این مشاغل به روش سنتی و یا حتی ارسال ایمیل فایل های مالی با مشکلات و احتمال خطا همراه است. علاوه بر این، ایجاد بستر سخت افزاری مناسب برای مدیریت اطلاعات این کسب و کار می تواند پرهزینه و با خطاهای مختلفی همراه باشد.

از سوی دیگر، ممکن است به یک سیستم اطلاعات یکپارچه نیاز داشته باشید، اما هزینه و شرایط نصب سرور مرکزی در محل کسب و کار خود را نداشته باشید.

جمع بندی

اگر به دنبال ایجاد کسب و کار خود هستید، نرم افزار حسابداری و نرم افزار CRM و نرم افزار حقوق ودستمزد پارمیس استار یک راه حل نرم افزاری مبتنی بر ERP است که با هدف ایجاد یکپارچگی و جریان آزاد و روان اطلاعات بین واحدهای مختلف تولید شده است.

برای خرید هر کدام از نرم افزار های مالی پارمیس می‌توانید به سایت  www.ParmisIT.comو یا با شماره 02187758 تماس حاصل فرمایید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH