روش‌های درآمدزایی مایکروسافت از موتور جستجوی بینگ مجهز به مدل زبان GPT چیست؟

مایکروسافت بحث‌هایی را با آژانس‌های تبلیغاتی در مورد چگونگی برنامه‌ریزی برای کسب درآمد از موتور جستجوی جدید Bing خود که از هوش مصنوعی بهره می‌برد، آغاز کرده است.

در جلسه‌ای با یک آژانس تبلیغاتی بزرگ در این هفته، مایکروسافت دمویی از بینگ جدید را به نمایش گذاشت و گفت که قصد دارد لینک‌های پولی را در پاسخ‌های جستجو‌ها مجاز کند.

مایکروسافت انتظار دارد که هرچه چت‌بات هوش مصنوعی بینگ پاسخ‌های طبیعی‌تری ایجاد کند، کاربران بیشتری از آن برای جستجوی اطلاعات استفاده خواهند کرد و بنابراین، شرکت‌های تبلیغ‌کننده بیشتری خواهد داشت. تبلیغات چت‌بات بینگ همچنین می‌تواند فضای صفحه بیشتری را نسبت به تبلیغات جستجوی سنتی اشغال کند.

به گفته یک مدیر تبلیغات، مایکروسافت در حال آزمایش تبلیغات بر روی نسخه اولیه چت‌بات بینگ است که برای تعداد محدودی از کاربران در دسترس است. نشریه رویترز این اطلاعات را تایید می‌کند: سردبیران نشریه قبلاً این آگهی را دیده‌اند.

مایکروسافت اعلام کرد از تبلیغات جستجوی سنتی استفاده می‌کند که در آن برندها برای نمایش وب‌سایت‌ها یا محصولاتشان در نتایج جستجو برای کلمات کلیدی مرتبط با کسب‌وکارشان پول پرداخت می‌کنند و آن‌ها را در پاسخ‌های تولید شده توسط ربات‌چت بینگ قرار می‌دهند.

مایکروسافت همچنین در حال برنامه‌ریزی قالب متفاوتی برای تبلیغات چت‌بات است که تبلیغ‌کنندگان در صنایع خاص را هدف قرار می‌دهد. به عنوان مثال، وقتی کاربر از بینگ جدید مجهز به هوش مصنوعی می‌پرسد تا بهترین هتل‌ها را در مکزیک بیابید، ممکن است تبلیغات هتل ظاهر شود. به یاد بیاورید که مایکروسافت به‌روزرسانی موتور جستجوی Bing را با مدل زبان GPT در اوایل فوریه معرفی کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH