جزئیات جدید پیرامون گوشی پوکو F5 در فضای آنلاین منتشر شد

گوشی‌های پوکو F4 و پوکو F4 GT در سال 2022 معرفی شدند و برند چینی به‌زودی از گوشی پوکو F5 رونمایی خواهد کرد. گوشی‌های سری پوکو F به‌طور معمول از پردازنده‌های پرچم‌دار استفاده می‌کنند. سری پوکو F4 که در سال گذشته عرضه شد؛ مجهز به تراشه‌های اسنپدراگون 870 و اسنپدراگون 8 نسل 1 بود.

بر اساس پیش‌بینی‌ها پوکو F5 نیز از یک پردازنده پرچم‌دار استفاده خواهد کرد؛ اما در مقطع کنونی نام این تراشه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. پوکو F5 اخیرا در پایگاه داده IMEI رویت شده است.

به‌طور کلی هر گوشی هوشمندی که گواهینامه خاصی را دریافت نموده یا در فهرست پایگاه داده IMEI ظاهر شود؛ احتمالا به‌زودی روانه بازار خواهد شد. اکنون پوکو F5 با شماره مدل 23049PCD8G در پایگاه داده IMEI شناسایی شده است.

پوکو F5 از اسم رمز marble استفاده می‌کند. پیش از این تصور می‌شد که شماره مدل 23049PCD8G متعلق به گوشی پوکو X5 GT خواهد بود؛ اما اکنون مشخص شده که این فرضیه نادرست است. این مدل اساسا نسخه ری‌برند شده ردمی نوت 12 توربو به‌شمار می‌رود.

پوکو F5 به‌صورت جهانی عرضه شده و از مشخصات فنی مشابه با ردمی نوت 12 توربو برخوردار خواهد بود. هر 2 گوشی هوشمند مورد اشاره هنوز به‌طور رسمی معرفی نشده‌اند. این دستگاه به‌صورت پیش‌فرض دارای رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 خواهد بود.

توان پردازشی این گوشی از طریق تراشه کوالکام با شناسه SM7475 تامین خواهد شد. مشخصات این تراشه هنوز اعلام نشده است. انتظار می‌رود که این نیمه‌هادی به‌عنوان جانشین تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 با شناسه SM7450 روانه بازار شود. این تراشه جدید احتمالا اسنپدراگون 7 پلاس نسل 1 یا اسنپدراگون 7 نسل 2 نامگذاری خواهد شد. جزئیات مربوط به این موضوع در گذر زمان مشخص خواهد شد.

همچنین اکنون می‌دانیم که پوکو F5 به احتمال فراوان از فناوری شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی خواهد کرد. ردمی نوت 12 توربو اخیرا گواهینامه 3C را دریافت نموده و پشتیبانی آن از شارژ 67 واتی مورد تائید قرار گرفته است. بی‌تردید پوکو F5 نیز از چنین قابلیتی پشتیبانی خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH