گوشی نوکیا C02 با مشخصات فنی پایین رده معرفی شد

کمپانی HMD پیش از برگزاری کنگره جهانی موبایل سال 2023 در شهر بارسلون از یک دستگاه رده پایین جدید با نام نوکیا C02 رونمایی کرد. این گوشی دارای مشخصات فنی متوسط و برخی ویژگی‌های جالب توجه نظیر باتری قابل تعویض، گواهی حفاظتی IP52 و جک صوتی هدفون است.

نوکیا C02 مجهز به یک نمایشگر 5.45 اینچی LCD با رزولوشن +FWVGA و نسبت ابعاد 18:9 است. دوربین جلویی گوشی دارای رزولوشن 2 مگاپیکسلی بوده و دوربین منفرد روی پنل پشتی دستگاه نیز از یک سنسور 5 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. فلاش LED نیز در قسمت تحتانی لنز دوربین قرار گرفته است.

این گوشی دارای پنل پشتی و فریم از جنس پلی‌کربنات و بافت نانو است. با جداسازی پنل پشتی دستگاه، باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی، اسلات‌های سیم‌کارت دوگانه و درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی نمایان می‌شوند.

نوکیا C02 از طریق پورت قدیمی میکرو USB و با حداکثر توان 5 وات شارژ می‌شود. توان پردازشی این گوشی از طریق یک تراشه 4 هسته‌ای ناشناخته با فرکانس 1.4 گیگاهرتز تامین می‌شود.

بعلاوه این گوشی مجهز به 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی از نوع eMMC 5.1 است. از جنبه نرم‌افزاری نیز شاهد به‌کارگیری سیستم‌عامل اندروید 12 گو ادیشن هستیم. بر اساس اعلام HMD این گوشی از آپدیت‌های امنیتی برای مدت 2 سال بهره‌مند خواهد شد.

نوکیا C02 در مدل‌های رنگی فیروزه‌ای تیره (Dark Cyan) و زغالی (Charcoal) روانه بازار خواهد شد. جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری و زمان عرضه این گوشی هنوز اعلام نشده است.

نوکیا C02 در مدل‌های رنگی فیروزه‌ای تیره (Dark Cyan) و زغالی (Charcoal)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH