بررسی قیمت قفل دیجیتال درب ورودی و فاکتورهای مهم هنگام خرید

قفل دیجیتال درب ورودی یکی از امن ترین و جدیدترین محصولات در زمینه قفل ضد سرقت می باشد. در تولید و ساخت این محصولات از جدیدترین تکنولوژی های پیشرفته و ضد سرقت استفاده شده که در عین ایجاد امنیت، امکانات بسیاری را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد. قفل هوشمند درب ورودی را با عنوان قفل درب الکترونیکی نیز می شناسیم. در هنگام خرید این محصولات باید به نکاتی توجه نمود تا بهترین محصول متناسب با نیازتان را خریداری نمایید. در ادامه سعی داریم شما را با این فاکتورها آشنا سازیم.

آشنایی با قفل دیجیتال درب ورودی

قفل دیجیتال درب ورودی (digital door lock) یک نمونه جدید و بسیار پیشرفته در زمینه قفل ضد سرقت است. این محصولات تفاوت بسیاری با قفل های مکانیکی دارند و نمی توان از هیچ لحاظ این دو محصول را با یکدیگر مقایسه نمود. در محصولات قفل هوشمند درب ورودی، برای باز نمودن درب نیازی به کلید مکانیکی ندارید و با استفاده از روش های پیشرفته و امن مانند اثر انگشت و رمز می توانید قفل درب را باز نموده و وارد شوید. از دیگر مشخصات مهمی که تقریبا تمام محصولات قفل هوشمند این ویژگی را دارا می باشند، می توان به قفل خودکار درب اشاره نمود. به این صورت که با بسته شدن درب به صورت خودکار درب قفل شده و دیگر لازم نیست نگران فراموشی در زمینه قفل نمودن درب منزلتان باشید. همچنین به صورت آنلاین میتوانید باز و بسته نمودن درب را چک نمایید.

قیمت قفل دیجیتال درب چقدر است؟

همان طور که اشاره شد قفل درب دیجیتال از لحاظ ساختار با قفل های مکانیکی کاملا متفاوت بوده و دارای تکنولوژی بسیار پیشرفته می باشد. همین امر موجب شده قیمت قفل دیجیتال و هوشمند درب ورودی نسبت به محصولات مکانیکی گران تر باشد. شما با بودجه ای حداقل 600,000 تومان قادر به خرید یک قفل ضد سرقت مکانیکی هستید اما برای خرید قفل الکترونیکی باید حداقل 5,000,000 تومان هزینه کنید.

بررسی فاکتورهای مهم برای خرید قفل هوشمند درب ورودی

امنیت قفل درب ورودی ساختمان از اهمیت بسیاری برخوردار است. به همین دلیل در هنگام خرید این محصولات باید دقت لازم را داشته باشید. قفل هوشمند درب ضد سرقت یک محصول تقریبا جدید است که وارد بازار ایران شده است. به همین دلیل ممکن است عده ای با مشخصات و ویژگی های این محصولات آشنایی لازم را نداشته باشند. از این رو قصد داریم شما را مشخصات این مدل از قفل ضد سرقت درب ورودی آشنا سازیم تا در هنگام خرید بتوانید بهترین و باکیفیت ترین محصول را متناسب با نیاز و بودجه تان خریداری نمایید. از مهمترین فاکتورهایی که در هنگام خرید قفل دیجیتال درب ورودی ضد سرقت باید به آن توجه نمایید، این موارد است:

مشخص نمودن بودجه مورد نظر برای خرید قفل هوشمند

از مهم ترین و اصلی ترین فاکتورهایی که در هنگام خرید قفل درب هوشمند باید به آن توجه شود، بودجه مورد نظر برای خرید است. اگر میزان بودجه خود را مشخص کنید، دایره محصولاتی که می توانید خریداری نمایید محدود تر شده و راحت تر می توانید برای خرید تصمیم گیری کنید. هر چقدر هزینه بیشتری پرداخت نمایید مسلما محصول امنتر و باکیفیت تری را می توانید خریداری نمایید. همان طور که اشاره شد حداقل هزینه برای خرید قفل درب هوشمند، 5 میلیون تومان است. برای خرید محصولات باکیفیت تر باید هزینه بیشتری پرداخت نمایید. قفل رمزدار درب منزل از محصولات ارزان و مقاوم است که امنیت بسیار مناسبی را در اختیار شما قرار می دهند.

بررسی امکان نصب قفل هوشمند بر روی درب ورودی ساختمان

قفل هوشمند درب ورودی را می توان بر روی انوع درب چوبی نصب و مورد استفاده قرار دهید. نصب قفل دیجیتال بسیار ساده و اگر فرد با تجربه را برای نصب به کمک بگیرید در سریع ترین زمان می توانید قفل را نصب و از مزایای آن بهره مند شوید. اما با این حال قبل از خرید تحقیق نمایید که امکان نصب قفل بر روی درب شما امکان پذیر باشد.

جنس بدنه قفل الکترونیکی درب منزل

قفل درب هوشمند اگر از مدلهای با کیفیت و مقاوم باشد دارای بدنه ای بسیار مقاوم است که با ضربه دچار خرابی و شکستگی نمی شود. همچنین بدنه مستحکم و ساخته شده به صورت اصولی از وارد شدن گرد و خاک و رطوبت به داخل قفل جلوگیری می کند و در نتیجه قفل درب هوشمند منزل شما دچار خرابی نمی شود.

روش دسترسی به قفل

روش های متعددی برای دسترسی به قفل هوشمند درب ورودی وجود دارد. از این روش ها می توان به این موارد اشاره نمود:

  • دسترسی با کارت
  • رمز
  • اثر انگشت
  • تشخیص چهره

از این میان محصولاتی که دارای دسترسی توسط کارت هستند دارای قیمت مناسب تری بوده و بیشتر در مکان های عمومی مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از قفل کارتی هتلی در مکان های عمومی این اطمینان را به ما می دهد که این محصولات دارای امنیت قابل قبولی هستند.

قفل های بیومتریک تشخیص چهره از امنترین و جدیدترین محصولات بازار هستند که دارای قیمت بالاتری می باشند. این قفل ها به سبب تکنولوژی جدید و پیشرفته ای که در آنها به کار رفته، احتمال خطا در کارکردشان به صفر رسیده است. البته در مدلهای جدید قفل دیجیتال درب ورودی که در بازار موجود است، می توان از چند روش دسترسی برای بازگشایی درب به طور همزمان استفاده نمود.

امکان اتصال به وای فای

از مهم ترین مشخصات و ویژگی های قفل درب هوشمند که موجب افزایش امنیت این محصولات شده است، امکان اتصال قفل به wifi و کنترل از راه دور می باشد. این امر موجب می شود در صورت بروز خطر، پیام هشدار برای شما ارسال و یا حتی گزارش رفت و آمدها به منزلتان را نیز بررسی نمایید. از مزایای این قفل ها امکان صدور آنی رمز ورود یک بار مصرف برای میهمان ها می باشد.

از دیگر مواردی که باید مورد بررسی قرار دهید، بررسی نوع باتری و طول عمر آنها می باشد. در زمانی که برق قطع می شود به صورت خودکار قفل از منبع اضطراری برای ادامه کار خود استفاده می کند به همین دلیل توصیه می شود از محصولاتی که دارای باتری باکیفیت و مناسب هستند استفاده نمایید.

دستگیره هوشمند، محبوب ترین مدل قفل دیجیتال

یکی از مدلهای محبوب در زمینه قفل هوشمند درب ورودی، دستگیره دیجیتال است. این محصولات در واقع مدلی از قفل درب هوشمند هستند ولی با طراحی و ظاهری متفاوت. از دستگیره هوشمند علاوه بر نصب بر روی درب ورودی، می توان برای درب اتاق و درب های داخلی در ساختمان ها نیز استفاده نمود. این محصولات دارای امنیت بسیار بالایی هستند. همچنین از محبوب ترین برندها در زمینه تولید دستگیره درب هوشمند می توان به سامسونگ، ادلر، روستیک، فیلیپس و فیلتا اشاره نمود.

برای استعلام قیمت قفل هوشمند می توانید با مجموعه ایران لاک تماس بگیرید. در این مجموعه انواع قفل هوشمند و سایر یراق آلات درب با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسد. 09905280155

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH