شیائومی در کنگره جهانی موبایل از ساعت هوشمند S1 پرو، اسکوتر برقی و ایربادزهای جدید خود رونمایی کرد

کمپانی شیائومی در کنگره جهانی موبایل به همراه سری شیائومی 13 از چندین دستگاه دیگر نیز رونمایی کرد. این محصولات شامل ساعت هوشمند S1 پرو، بادز 4 پرو و اسکوتر برقی 4 اولترا هستند.

اولین محصولی که می‌خواهیم آن را بررسی کنیم، شیائومی بادز 4 پرو است. این دستگاه از کدک LDAC سونی پشتیبانی کرده و می‌تواند 990kbps داده انتقال دهد. ایرباد جدید شیائومی از ویژگی ANC بهره می‌برد و قادر است صدای نویز محیط را تا 48 دسی‌بل کاهش دهد.

کاربر می‌تواند پس از یک بار شارژ کامل، به مدت 9 ساعت از دستگاه استفاده کرده و شارژدهی کیس نیز 38 ساعت برآورد شده است.

همچنین شیائومی اپ اختصاصی نیز برای این محصول معرفی کرد. کاربران می‌توانند در برنامه، تنظیمات بادزها را انجام دهند.

همچنین ویژگی‌های ANC، حالت شفاف (شنیدن صدای محیط) و اتصال به دو دستگاه (که به طور پیش‌فرض غیرفعال است) نیز در ایربادزها به چشم می‌خورد. شیائومی قیمت این محصول را 249 یورو اعلام کرد.

ساعت هوشمند شیائومی S1 پرو

ساعت شیائومی S1 پرو با اینکه ظاهری کلاسیک و زیبا دارد، ولی در دسته محصولات هوشمند قرار می‌گیرد. صفحه‌نمایش امولد این محصول 1.47 اینچی بوده و شیائومی برای مقاومت بیشتر در برابر خراش، در ساعت از یاقوت کبود استفاده کرده است.

دو رنگ‌ نقره‌ای با بند چرمی قهوه‌ای و مشکی‌ کامل ارائه شده و بر اساس اطلاعاتی که برند سازنده اعلام کرد، این ساعت هوشمند می‌تواند تا 14 روز عمر باتری داشته باشد. 85 دقیقه طول می‌کشد تا دستگاه به طور کامل شارژ شود. ویژگی برقراری تماس از طریق بلوتوث وجود دارد. قیمت محصول 299 یورو برآورد شده است.

اسکوتر برقی شیائومی 4 اولترا

اسکوتر برقی 4 اولترای شیائومی به سیستم تعلیق دوگانه و چرخ‌های 10 اینچی Xiaomi Duragel مجهز شده‌اند. با این دستگاه می‌توان با حداکثر سرعت 25 کیلومتر در ساعت حرکت کرد. حداکثر توان موتور دستگاه 940 وات است و کاربران می‌توانند به لطف باتری خوب، تنها با یک بار شارژ محصول، 70 کیلومتر سفر کنند.

وزن اسکوتر به لطف قاب آلومینیومی‌اش به 120 کیلوگرم می‌رسد. شیائومی اعلام کرده بود که موفق شد مجوز IP55 را برای این محصول کسب کند. قیمت اسکوتر برقی 4 اولترای شیائومی 999 یورو خواهد بود.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH