اپل آیفون 14 پرو، برنده جایزه بهترین گوشی هوشمند سال در کنگره جهانی موبایل شد

در رویداد کنگره جهانی موبایل که هفته پیش برگزار شده بود، تولیدکنندگان و شرکت‌های فناوری زیادی حضور یافتند و حالا طبق اخباری که منتشر شده است، مشخص شد که کمپانی اپل موفق شد یکی از جوایز این رویداد را از آن خود کند.

گوشی هوشمند آیفون 14 پرو برنده جایزه بهترین گوشی هوشمند سال 2023 جوایز GLOMO (جوایز جهانی موبایل) شد. دریافت‌کنندگان این جوایز شامل اپل، TCL و موتورولا هستند.

هر سال در رویداد کنگره جهانی موبایل جوایز مختلفی به شرکت‌های بارز و فعال در این حوزه اهدا می‌شود.

در حال حاضر، آیفون 14 پرو موفق شد در جوایز GLOMO به جایزه بهترین گوشی 2023 دست پیدا کند. پس از این محصول، دستگاه‌هایی همچون گوگل پیکسل 7 پرو، ناتینگ فون 1، سامسونگ گلکسی Z فلیپ و سامسونگ گلکسی Z فولد 4 قرار گرفته‌اند.

جایزه بهترین گوشی هوشمند متعلق به دستگاهی است که از نظر عملکرد و فناوری در جایگاه خوبی قرار داشته باشد. کارشناسان و مهندسان فعال در این حوزه از ژانویه 2022 تا دسامبر 2022 روی دستگاه‌های مختلف تحقیقات و بررسی‌هایی انجام داده بودند.

اپل با فناوری اتصال ماهواره‌ای خود به دنیا نشان داد که همیشه حرفی برای گفتن دارد. آیفون 14 پرو به این ویژگی مجهز شده و کاربران می‌توانند در مواقع ضروری بدون نیاز به سخت‌افزار خاصی، از طریق اتصال ماهواره‌ای از آن استفاده کنند.

بعد از این اتفاق، کمپانی T-Mobile اعلام کرد که قصد دارد برای اتصال بهتر کاربران در مناطق دور افتاده با کمپانی اسپیس‌ایکس همکاری کند. مدیاتک نیز گفته است که چیپست‌های آینده این شرکت به اتصالات داده ماهواره‌ای مجهز خواهند شد. سایر دستگاه‌هایی که از این فناوری پشتیبانی می‌کنند شامل تراشه تنسور 2 گوگل، تراشه اسنپدراگون کوالکام و سنسور دوربین IMX989 کمپانی سونی هستند.

در بخش ارتباطات ماهواره‌ای، جایزه بعدی به موتورولا رسید؛ این کمپانی موفق شد جایزه بهترین دستگاه در نمایشگاه را از آن خود کند. این جایزه به موتورولا Defy Satellite Link که توسط کمپانی Bullit ساخته شده است، اعطا شد.

کاربران می‌توانند با استفاده از این محصول از طریق بلوتوث موجود در تلفن هوشمند با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و در زیر آسمان صاف از طریق ماهواره‌ها پیام فرستاده یا دریافت کنند.

البته داوران حاضر در این رویداد می‌خواستند این جایزه را به محصولاتی همچون آنر مجیک Vs، سامسونگ گلکسی S23 اولترا و اوپو فایند N2 فلیپ تقدیم کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH