اولین تصویر واقعی از گوشی تاشو گوگل منتشر شد

یکی از کاربران خوش‌شانس انجمن Reddit تصاویر مبهمی از گوگل پیکسل فولد در دستان شخصی درون مترو شهر نیویورک را منتشر کرده است. انتشار شایعات پیرامون این گوشی تاشو از مدت‌ها قبل آغاز شده است.

پوستر اصلی، یکی از کارمندان گوگل را در حال کنترل گوشی نشان می‌دهد. همچنین تصویری از نمایشگر گوشی و حواشی مشکی‌رنگ قابل‌توجه آن ارائه شده است.

تنها یکی از تصاویر به وضوح قابل رویت بوده و به‌نظر می‌رسد که برای نمایش سایر تصاویر از ابزار Photo Unblur اختصاصی گوگل استفاده شده است.

بر اساس آخرین شایعات منتشر شده، گوگل پیکسل فولد احتمالا از الگوی طراحی مشابه با اوپو فایند N2 بهره گرفته و مجهز به یک نمایشگر خارجی جمع‌وجور و یک پنل تاشو بزرگ خواهد بود.

انتظار می‌رود که گوگل پیکسل فولد مجهز به یک پنل تاشو 7.57 اینچی و نمایشگر خارجی 5.78 اینچی ساخت سامسونگ دیسپلی باشد. برخی شایعات مطرح شده از به‌کارگیری یک باتری 4700 میلی‌آمپرساعتی در این گوشی تاشو حکایت دارند.

همچنین شایعه شده که تولید انبوه این گجت در 3 ماهه سوم سال 2023 آغاز شده و این دستگاه در زمان عرضه حدودا 1800 دلار قیمت‌گذاری می‌شود.

بر اساس یک پیش‌بینی واقع‌بینانه، گوگل پیکسل فولد ضمن برگزاری کنفرانس Google I/O که از روز 10 مه (20 اردیبهشت ماه) آغاز می‌شود؛ معرفی خواهد شد.

  رندر گوگل پیکسل فولد که توسط یک افشاگر با شناسه OnLeaks@ منتشر شده است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH