جزئیات جدیدی از گوشی تاشوی ویوو ایکس فلیپ فاش شد

همانطوری که می‌دانید، اگر شرکت‌های سازنده گوشی‌های تاشو قصد داشته باشند محصولی را تولید کنند، آن دستگاه ممکن است از نوع فلیپ یا فولد باشد؛ یا به بیانی دیگر طراحی صدفی یا کتاب‌مانند داشته باشد.

اولین کمپانی که از این نوع طراحی‌ها در محصولات خود استفاده کرد، سامسونگ بود. اما حالا می‌بینیم که دیگر شرکت‌های فناوری نیز در صنعت تولید گوشی‌های تاشو پیشرفت کرده‌اند و هر روز شاهد تغییر و تحول بیشتری در این حوزه هستیم.

شرکت اوپو اخیرا از محصول جدید خود با نام اوپو فایند N2 و اوپو فایند N2 فلیپ رونمایی کرد. حالا شرکت ویوو نیز پس از عرضه نسخه ویوو ایکس فولد اعلام کرده است که قصد دارد از نسخه تاشوی ویوو ایکس فلیپ رونمایی کند.

این اطلاعات که در ویبو منتشر شده‌اند، علاوه بر نوع طراحی ویوو ایکس فلیپ، جزییات بسیاری را نیز از آن نشان می‌دهند.

مشخصات ویوو ایکس فلیپ

  • صفحه نمایش اولد 6.8 اینچی مجهز به رفرش ریت 120 هرتزی
  • تراشه از نوع چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1
  • 12 گیگابایت رم
  • باتری 4400 میلی‌آمپر ساعتی که به وسیله شارژر 44 وات تغذیه می‌شود
  • دوربین دوگانه که شامل لنز اصلی 50 مگاپیکسلی و لنز اولترا واید یا ماکروی 12 مگاپیکسلی خواهد بود.
  • نمایشگر خارجی مربع‌مانند
  • حسگر اثر انگشت جانبی

البته این اطلاعات هنوز به طور رسمی از کمپانی ویوو منتشر نشده‌اند؛ بنابراین، امکان دارد تغییراتی در آن به وجود بیاید.

صفحه نمایش گوشی در هنگام باز بودن، از نمایشگر گلکسی Z فلیپ 4 نیز بزرگتر می‌شود ولی اگر بخواهیم نمایشگر خارجی این دو گوشی را باهم مقایسه کنیم، باید گفت که نمایشگر خارجی ویوو ایکس فلیپ برخلاف نمایشگر سامسونگ گلکسی Z فلیپ 4 که مستطیل‌شکل است، مربعی خواهد بود.

ویوو ایکس فلیپ به 12 گیگابایت رم مجهز شده و پردازنده آن نیز ساخته کوالکام بوده که از نوع چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 است. احتمال دارد که ویوو بخواهد برای رقابت بیشتر با سامسونگ از نسخه پلاس این محصول نیز رونمایی کند.

اما در هر صورت، ویوو ایکس فلیپ گزینه خوبی به نظر می‌رسد و اگر قیمت مناسبی نیز داشته باشد، بدون شک می‌تواند توجه علاقمندان زیادی را به خود جلب کند. اطلاعات رسمی این محصول به زودی توسط شرکت سازنده اعلام خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH