رندرهای جدید و مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A24 منتشر شد

سامسونگ در جریان رونمایی رسمی از گوشی‌های گلکسی A14، گلکسی A34 5G و گلکسی A54 5G در کشور ترکیه به‌طور مختصر به مدل معرفی نشده گلکسی A24 نیز اشاره کرد. غول کره‌ای اخیرا از تصمیم خود برای عرضه گلکسی A24 (حداقل در کشور ترکیه) طی ماه‌های آینده خبر داده است.

سامسونگ به هیچ‌گونه جزئیات دیگری پیرامون گلکسی A24 اشاره نکرده است؛ اما برخی مشخصات و رندرهای مطبوعاتی مربوط به این گوشی از طریق پایگاه Gadgety منتشر شده است.

با توجه به این رندرهای جدید، گلکسی A24 از طراحی مشابه با مدل‌های گلکسی A34 5G و گلکسی A54 5G برخوردار خواهد بود. بدین‌ترتیب این دستگاه از نمایشگر و پنل پشتی تخت استفاده خواهد کرد. گلکسی A24 احتمالا همانند سایر گوشی‌های سری گلکسی A در سال 2023 با مدل‌های رنگی متنوع و زیبا روانه بازار خواهد شد. این مدل‌های رنگی شامل مشکی، نقره‌ای، سبز لیمویی و قرمز تیره هستند.

همچنین منبع منتشرکننده رندرها ادعا کرده که به جزئیاتی در رابطه با مشخصات فنی گلکسی A24 دست یافته است. اگرچه بسیاری از مشخصات این گوشی در گذشته فاش شده بودند. بر این اساس گوشی جدید سری A احتمالا مجهز به یک نمایشگر 6.5 اینچی سوپر آمولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی 90 هرتزی و حداکثر روشنایی 1000 نیتی خواهد بود.

این سطح از درخشندگی نمایشگر نشان می‌دهد که گلکسی A24 همانند مدل‌های گلکسی A34 5G و گلکسی A54 5G از فناوری Vision Booster بهره خواهد برد. این فناوری نه تنها میزان روشنایی نمایشگر را افزایش می‌دهد؛ بلکه به بهبود دقت نمایش رنگ‌ها نیز کمک می‌کند.

بعلاوه توان پردازشی گلکسی A24 احتمالا از طریق تراشه اسنپدراگون 680 کوالکام به‌همراه 4 گیگابایت رم تامین می‌شود. ظرفیت حافظه داخلی گوشی احتمالا برابر با 128 گیگابایت بوده و کاربران در صورت تمایل با استفاده از درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی می‌توانند فضای ذخیره‌سازی دستگاه را تا سقف 1 ترابایت افزایش دهند.

گلکسی A24 انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ 25 واتی دریافت می‌کند. نهایتا گلکسی A24 احتمالا مجهز به دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 و سیستم دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی خواهد بود.

پیکره‌بندی دوربین پشتی گوشی از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با قابلیت OIS و گشودگی دیافراگم f/1.8، لنز عریض 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و ماژول ماکرو 2 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 تشکیل خواهد شد.

سامسونگ گلکسی A24 احتمالا در محدوده قیمتی 285 دلاری روانه بازار خواهد شد؛ اما جزئیات مربوط به زمان عرضه و قیمت‌گذاری دقیق این گجت هنوز به‌طور رسمی اعلام نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH