شیائومی و ریلمی در گوشی‌های جدید خود از تراشه تازه معرفی شده اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2 استفاده می‌کنند

مدتی پیش کوالکام اعلام کرد که قصد دارد در گوشی جدید خود از چیپست اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2 استفاده کند. حالا دو کمپانی شیائومی و ریلمی نیز تایید کرده‌اند که می‌خواهند در محصول جدید خود از جدیدترین تراشه موجود در بازار استفاده کنند.

دو گوشی جدید ردمی نوت 12 توربو و ریلمی GT Neo5 SE قرار است از پردازنده جدید اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2 استفاده کنند. صفحات رسمی ویبو نیز این خبر را تایید کرده‌اند.

علاوه بر این، افشاگر یوگش برار نیز در اطلاعیه جدیدی فاش کرد که دستگاه پوکو F5 نیز به زودی با تراشه اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2 عرضه خواهد شد. بر اساس شایعات دیگری، این احتمال نیز وجود دارد که در محصول جدید ردمی نوت 12 4G تراشه اسنپدراگون 685 کوالکام استفاده شود.

کمپانی چینی شیائومی اعلام کرده بود که قصد دارد سری ردمی نوت 12 را در تاریخ 23 مارس 2023 (3 فروردین 1402) به بازار عرضه کند. ولی همانطوری که در ابتدای خبر نیز خواندیم، این احتمال وجود دارد که دستگاه ردمی نوت 12 توربو با همین تراشه به بازار راه پیدا کند. دو شرکت مذکور، پوسترهایی در این رابطه منتشر کرده‌اند که در قسمت پایین قرار دادیم.

بر اساس شایعات، این گوشی به صفحه نمایش امولد 6.67 اینچی، رزولوشن +FHD و رفرش ریت 120 هرتزی مجهز می‌شود. همچنین لنز اصلی آن 50 مگاپیکسلی خواهد بود. شیائومی در ردمی نوت 12 توربو از باتری 5500 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که به وسیله شارژر 67 واتی تغذیه خواهد شد.

محصول ریلمی GT Neo5 SE نیز با صفحه نمایش امولد، رفرش ریت 144 هرتزی و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی راهی بازار می‌شود. بر اساس شایعاتی که منتشر شده، این دوربین با دو لنز دیگر همراه می‌شود که شامل ماژول اولترا واید 8 مگاپیکسلی و سنسور فرعی 2 مگاپیکسلی خواهند بود.

حداکثر رم ریلمی GT Neo5 SE معادل با 16 گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی نیز 512 گیگابایت خواهد بود. این گوشی که قرار است در فروردین ماه 1402 به بازار عرضه شود، از اندروید 13 با رابط کاربری ریلمی UI 4.0 پشتیبانی خواهد کرد.

1 در مورد “شیائومی و ریلمی در گوشی‌های جدید خود از تراشه تازه معرفی شده اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2 استفاده می‌کنند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH