پچ امنیتی ماه مارس 2023 برای سامسونگ گلکسی A52s 5G منتشر شد

یکی از گوشی‌های محبوب و نسبتا قدیمی سامسونگ با نام گلکسی A52s 5G به‌روزرسانی فریم‌ور جدیدی را دریافت می‌کند. آخرین آپدیت ارائه شده برای این گجت شامل پچ امنیتی ماه مارس 2023 اندروید است.

این آپدیت دارای فریم‌ور با شماره ورژن A528BXXS2EWB7 بوده و اکنون در کشورهای مختلفی نظیر پاراگوئه، کلمبیا، اوروگوئه، آرژانتین، گواتمالا، بولیوی، مکزیک و پرو منتشر شده است. با این‌حال به‌روزرسانی جدید به‌زودی در تعداد بیش‌تری از کشورها قابل دسترس خواهد بود.

پچ امنیتی ماه مارس 2023 بسیاری از مشکلات از جمله چند حفره آسیب‌پذیری ناخوشایند Zero-day را برطرف می‌کند. با این‌حال خوشبختانه کاربران گلکسی A52s در رابطه با آخرین مشکلات امنیتی مورد اشاره، نگرانی خاصی ندارند؛ چرا که این حفره‌های آسیب‌پذیری عمدتا به تراشه‌های اگزینوس مربوط می‌شوند و همان‌طور که همگی می‌دانیم؛ سامسونگ گلکسی A52s 5G از تراشه اسنپدراگون 778G ساخت کوالکام استفاده می‌کند.

شماره فریم‌ور تائید می‌کند که سامسونگ در آخرین به‌روزرسانی گلکسی A52s 5G هیچ‌کدام از ویژگی‌های نسخه جدید رابط کاربری One UI را ارائه نکرده است. بنابراین آپدیت اخیر عمدتا بر مقوله ارتقاء امنیت تمرکز دارد؛ موضوعی که همواره خوشایند قلمداد می‌شود.

کاربران گلکسی A52s 5G پس از دریافت اعلان به‌روزرسانی روی گوشی خود قادر به دانلود آپدیت جدید خواهند بود. همچنین این افراد در صورت تمایل می‌توانند به مسیر Settings > Software update مراجعه نموده و با لمس دکمه Download and install موضوع را به‌طور دستی بررسی کنند. همچنین کاربران در صورت تمایل به انجام دستی به‌روزرسانی از طریق کامپیوتر شخصی ویندوزی می‌توانند آخرین نسخه فایل فریم‌ور رسمی را از اینترنت دانلود نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH