اپل برای تست خودروهای خودران خود از راننده‌های حرفه‌ای کمک می‌گیرد!

کمپانی اپل علاوه بر تولید تجهیزات فناوری و گوشی هوشمند و غیره، چند سالی است که روی تولید خودروهای خودران تمرکز کرده و حالا اعلام کرد که برای تست آزمایشی این خودروها، به راننده‌های زیادی نیاز پیدا خواهد کرد.

در حال حاضر، بیش از 200 راننده به کمک اپل آمده‌اند تا این شرکت بتواند با سرعت بالاتری خودروهای خودران خود را در تست برخورد و غیره بسنجد. این آزمایشات که از دی‌ماه آغاز شده‌اند، تا ماه گذشته ادامه داشتند.

در ماه گذشته طی همین آزمایشات، یکی از خودروها با برخورد جزئی مواجه شد؛ در نتیجه، با این وجود، اولین خودروی اپل کاملا خودران نخواهد بود. این خودرو که در سال 2026 وارد بازار می‌شود، به ویژگی‌های خودران زیادی مجهز شده که به راننده و مسافران اجازه می‌دهد در حین رانندگی کردن، در فعالیت‌هایی مانند تماشای فیلم یا بازی نیز شرکت کنند.

حالا برخی از افشاگران آماری از تعداد راننده‌های اپل منتشر کرده‌اند که نشان از افزایش راننده‌ها از 196 نفر به 201 راننده دارد.

لیست تولیدکننده‌های خودروهای خودران به علاوه تعداد برخوردهای آنها

از دی‌ماه امسال، اپل در آزمایشات خود با چند برخورد جزئی دیگر روبرو شد که تعداد کلی آن را به 16 عدد رسانده است. این شرکت اعلام کرده بود که حتی کوچک‌ترین برخوردها نیز باید گزارش شوند.

قبل از اینکه اولین خودروی خودران اپل رونمایی شود، این شرکت باید تمام توان و مهارت کارشناسان خود را در این حوزه به کار گیرد تا محصولی قدرتمند و بی‌نقص را به بازار عرضه کند؛ در حال حاضر، کمپانی اپل 200 راننده را استخدام کرده و می‌خواهد گامی قابل‌توجه در دنیای توسعه خودروهای خودران خود بردارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH