امیزفیت از ساعت هوشمند جدید خود برای طرفداران طبیعت‌گردی رونمایی کرد

اپل واچ اولترا و سامسونگ گلکسی واچ 5 پرو ساعت‌های هوشمند فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شوند. با این‌حال افرادی که دارای سبک زندگی فعالی هستند؛ احتمالا به سراغ تولیدات برند گارمین خواهند رفت.

اسمارت‌واچ‌های گارمین در زمینه خواندن اطلاعات از دقت بالاتری برخوردار بوده و برخی مدل‌های آنها با تنها یک نوبت شارژ برای مدت چند هفته شارژدهی خواهند داشت. با این‌حال به‌نظر می‌رسد که امیزفیت با عرضه اسمارت‌واچ جدید خود به‌دنبال رقابت با محصولات گارمین است.

امیزفیت در اکتبر سال گذشته از ساعت هوشمند Falcon با قابلیت‌های ویژه رونمایی کرد. این ساعت با طراحی شیک، شارژدهی 14 روزه باتری، قابلیت پایش 24 ساعته سلامت و ردیابی GPS دو بانده روانه بازار می‌شود.

اکنون امیزفیت از یک ساعت هوشمند جدید برای علاقه‌مندان به تناسب اندام و افراد دارای سبک زندگی فعال رونمایی کرده است. این محصول T-Rex Ultra نامگذاری شده و از دوام بسیار بالایی برخوردار است. این گجت از جنس فولاد ضدزنگ 316L ساخته شده و 15 تست رده نظامی را پشت سر گذاشته است.

این محصول در دماهای بسیار پایین (منفی 40 درجه سانتی‌گراد) یا بسیار بالا (70 درجه بالای صفر) قابل استفاده خواهد بود. به گفته امیزفیت، T-Rex Ultra با استفاده معمولی برای مدت 20 روز و با استفاده سنگین برای مدت 9 روز شارژدهی خواهد داشت. همچنین با فعال‌سازی حالت صرفه‌جویی در باتری، مدت شارژدهی باتری به 25 روز خواهد رسید.

این ساعت دارای یک حالت جدید با نام Endurance GPS است که امکان ردیابی مداوم با GPS برای مدت حداکثر 80 ساعت را فراهم می‌کند. T-Rex Ultra نه تنها برای پیاده‌روی بلکه برای غواصی نیز مناسب است.

این ساعت قادر به تحمل فشار آب تا عمق 100 متری بوده و کاربران با وجود آن می‌توانند تا عمق 30 متری آب شیرجه بزنند.

این گجت مجهز به یک نمایشگر آمولد با حداکثر روشنایی 1000 نیت است. بنابراین کاربران حتی در نور شدید فضاهای غیرمسقف نیز قادر به استفاده از آن خواهند بود. T-Rex Ultra قادر به پایش 24 ساعته ضربان قلب، سنجش میزان اکسیژن خون و سطح استرس کاربر است.

بعلاوه از بیش از 160 فعالیت زمینی، هوایی و آبی مانند چتربازی و غواصی آزاد در فضاهای مسقف و غیر مسقف پشتیبانی می‌شود.

همچنین کاربران در صورت تمایل به دریافت برنامه‌های تمرینی متناسب و راهنمایی‌های علمی می‌توانند از ویژگی Zepp Coach استفاده کنند. قطب‌نما، ویژگی سنجش فشار هوا، یادآور میزان SpO2، هشدار وقوع طوفان و سنجش دمای آب حین غواصی سایر امکانات این اسمارت‌واچ را تشکیل می‌دهند.

این گجت از بیش از 120 واچ فیس و مشخصه نمایشگر همیشه روشن پشتیبانی می‌کند. این گجت با 2 مدل رنگی مختلف شامل Abyss Black و Sahara قابل سفارش است. T-Rex Ultra با قیمت‌گذاری پایه 399.99 دلاری و از طریق فروشگاه‌های امیزفیت و آمازون عرضه می‌شود.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH