اولین هدفون بی سیم جهان با قابلیت سنجش نبض و دمای بدن توسط هواوی معرفی شد

هواوی هدفون بی سیم فری‌بادز پرو 2 پلاس را معرفی کرد. به گفته این شرکت، این اولین هدفون جهان با عملکرد اندازه گیری نبض و دمای بدن صاحب خود هستند. این محصول جدید مجهز به سنسور ضربان قلب دو حالته است و از “اولین الگوریتم اندازه گیری دما هوشمند سه بعدی در این صنعت” پشتیبانی می‌کند. اطلاعات مربوط به ضربان قلب و دمای بدن کاربر به صورت زنده به گوشی هوشمند وی ارسال می‌شود و در صورت عملکرد کمتر از حد مطلوب، صاحب هدفون اعلان دریافت می‌کند.

در مورد وظایف اصلی هواوی فری‌بادز پرو 2 پلاس، یعنی تولید صدا، می‌توان به هدفون درایورهای 11 میلی متری، پشتیبانی از “باس عمیق” (فرکانس‌های پایین به 14 هرتز می‌رسد) و کاهش نویز فعال اشاره کرد. یک سیستم سه میکروفونی به شما امکان می‌دهد تا صداهای اضافی بیرون را مسدود کنید. این هدفون همچنین از کدک‌های Huawei L2HC و LDACTM پشتیبانی می‌کند و انتقال صدای فضایی با کیفیت بالا را ارائه می‌دهد. هواوی فری‌بادز پرو 2 پلاس دارای چندین حالت پخش صدا است، به عنوان مثال، مانند یک سالن کنسرت یا سینما و یک سنسور موقعیت شش محور وظیفه ردیابی حرکات سر کاربر را بر عهده دارد.

هدفون بی‌سیم هواوی فری‌بادز پرو 2 پلاس به رنگ سفید با لبه طلایی ساخته شده است. آن‌ها از 7 آوریل سال جاری در بازار چین با قیمت 1499 یوان (حدود 219 دلار) به فروش خواهند رسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH