خودرویی که امیدواریم وارد بازار ایران شود؛ چری آریزو 5 جی‌تی با فناوری خودران رونمایی شد + تصاویر

چری از سدان جدید آریزو 5 GT خود رونمایی کرد؛ این محصول قابلیت‌های فراوانی داشته و در قسمت طراحی نیز نسبت به دیگر محصولات چری در صدر قرار می‌گیرد.

چراغ‌های LED جدید، طراحی جذاب قسمت جلوی خودرو و چراغ‌ راهنمای متحرک از جمله مواردی هستند که آن را نسبت به دیگر خودروها متمایز می‌کند.

طول، عرض و ارتفاع چری آریزو 5 GT جدید به ترتیب برابر با 4710، 1829 و 1490 میلی‌متر و فاصله بین دو محور نیز 2670 میلی‌متر است. در بخش کابین خودرو، علاوه بر اینکه دو صفحه نمایش روی یک پنل 20.5 اینچی قرار گرفته‌اند، شارژر وایرلسی نیز برای گوشی‌های هوشمند به چشم می‌خورد.

این محصول به سیستم کنترل کیفیت هوای داخل و خارج خودرو مجهز شده و قادر است به طور اتوماتیک، هوا را در درون کابین خودرو تهویه کند. صندلی‌های جلو از سیستم خود گرم‌شونده برخوردارند و راننده می‌تواند میزان فاصله فرمان را به آسانی تنظیم کند.

علاوه بر مواردی که بالا ذکر کردیم، محصول چری آریزو 5 GT از قابلیت رانندگی خودران نیز برخوردار است. فناوری‌های کمکی برای کمک به راننده در خودرو حضور دارند که شامل کروز تطبیقی، ماندن در بین خطوط، تشخیص محدودیت سرعت و هشدار فعال هستند.

اگر بخواهیم به قابلیت‌های ایمنی نیز اشاره کنیم، مواردی همچون سیستم ترمز اضطراری، نظارت بر نقاط کور در هر شرایط جوی و هشدار برخورد معکوس در آن تعبیه شده‌اند. شرکت چری موفق شد برای این محصول در بخش تست تصادف C-NCAP به پنج ستاره دست یابد. بدنه از جنس فولاد با مقاومت کششی بالا و برابر با 1300 مگاپاسکال ساخته شده است.

شش کیسه هوا، دوربین‌های سرتاسری و رادار از جمله امکانات این محصول جدید هستند. موتور 1.5 لیتری قادر است قدرتی برابر با 156 اسب بخار و گشتاوری معادل 230 نیوتن متر تولید کند. قدرت خودرو با استفاده از گیربکس 9 سرعته CVT به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

هنوز قیمت این محصول اعلام نشده، ولی چری بیان کرده که به زودی قیمت چری آریزو 5 GT را منتشر خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH