قدرت پردازشی تراشه‌ گوشی‌های گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 چقدر است؟

گوشی‌های تاشو آینده سامسونگ با اسامی گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 اخیرا در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شدند. بدین‌ترتیب استفاده هر 2 دستگاه از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 برای گلکسی بالاخره مورد تائید قرار گرفت.

این تراشه با نمونه به‌کارگیری شده در سری گلکسی S23 سامسونگ شباهت بسیار زیادی داشته و هسته‌های پردازشی CPU و GPU آن در مقایسه با نسخه معمولی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 تا حدی اورکلاک شده‌اند.

سامسونگ گلکسی زد فولد 5 با شماره مدل SM-F946U در تست‌های پردازش تک هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب امتیازات 2014 و 5022 را کسب کرده است. این امتیازات در مقایسه با سری گلکسی S23 کمی بیش‌تر هستند.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که پرچمداران سری S سامسونگ در تست‌های پردازش تک هسته‌ای و چندهسته‌ای به‌ترتیب امتیازاتی در محدوده 1500 و 4900 را کسب کردند.

گوشی گلکسی زد فلیپ 5 شرکت‌کننده در تست بنچمارک مجهز به 12 گیگابایت رم بوده و سیستم‌عامل اندروید 13 را اجرا می‌کند.

سامسونگ گلکسی زد فولد 5 با شماره مدل SM-F946U در پایگاه داده گیک‌بنچ 

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 با شماره مدل SM-F731U از تراشه‌ای مشابه با برادر تاشو بزرگ‌تر خود استفاده می‌کند. این گجت در تست‌های پردازش تک هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب امتیازات 2030 و 5213 را کسب کرده است.

بر اساس اطلاعات مندرج در فهرست بنچمارک، گوشی تاشو صدفی‌شکل آینده سامسونگ مجهز به 8 گیگابایت رم بوده و سیستم‌عامل اندروید 13 را اجرا خواهد کرد. انتظار می‌رود که گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ در ماه آگوست امسال به‌طور رسمی معرفی شوند.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 با شماره مدل SM-F731U در بنچمارک گیک‌بنچ 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH