ایلان ماسک از لوگوی دوج کوین به جای لوگو توییتر استفاده کرد؛ ارزش دوج کوین 35 درصد افزایش یافت!

همانطور که می‌دانید لوگوی توییتر نمایانگر پرنده آبی است و همگان نیز با آن آشنایی دارند. اما در پی اقدام جدید ایلان ماسک، این لوگو به دوج کوین (DOGE) تغییر کرده است؛ ولی دلیل این امر چه چیزی می‌تواند باشد؟

پس از اینکه ایلان ماسک، لوگوی پرنده آبی پلتفرم اجتماعی توییتر را با لوگوی سگ دوج کوین جایگزین کرد، میزان ارزش این ارز دیجیتال بیش از 35 درصد افزایش یافت. قیمت این ارز دیجتال تا قبل از این اقدام، 0.077 دلار بود و حالا شاهد ارزش 0.1046 دلاری آن هستیم. حتی برخی اظهار داشته‌اند که قیمت آن از 10 سنت این بیشتر شده بود.

ایلان ماسک بارها در شبکه اجتماعی توییتر از دوج کوین تبلیغ می‌کرد و با بیان اینکه احتمالا قیمت میم کوین‌ها افزایش می‌یابد، اعلام کرد که پرداخت میم کوین نسبت به بیت کوین بهتر خواهد بود.

خبرگزاری‌های مختلف اشاره کرده بودند که ایلان ماسک قصد دارد سیستمی برای اجازه پرداخت از طریق پلتفرم رسانه‌های اجتماعی طراحی کند. او به دنبال راهی برای افزایش عملکردهای ارز دیجیتال بوده، همین امر موجب افزایش ارزش ارز دیجیتال دوج کوین شد.

او پس از اینکه لوگوی توییتر را تغییر داد، یک تصویر کارتونی را نیز در قالب یک توییت به عنوان اولین کامنت عمومی منتشر کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH