جنسیس GV80 کوپه معرفی شد؛ رقیب BMW و مرسدس خودنمایی کرد + گالری عکس

جنسیس از خودروی جدید خود با نام جنسیس GV80 کوپه رونمایی کرد. این کانسپت که قرار است در نمایشگاه خودروی نیویورک 2023 به نمایش گذاشته شود، خودرویی کاملا اسپرت خواهد بود.

صندلی‌های مشکی و نارنجی خودرو از جنس فیبر کربنی هستند و برای استحکام بیشتر صندلی‌های عقب و ارتقای هندلینگ، میله‌هایی محکم در پشت آنها نصب شده است. ظاهر خودرو حالتی تهاجمی دارد و سقف آن نیز به صورت شیب‌دار ساخته شده است. چراغ‌های عقب این محصول به صورت سرتاسری طراحی شده و صندوق عقب آن نیز برآمدگی کوچکی دارد که به عنوان اسپویلر شناخته می‌شود.

در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد پیشرانه‌ این محصول اسپرت منتشر نشده ولی پیشرانه‌ای که در نسخه جنسیس GV80 استاندارد قرار گرفته، از نوع یک موتور 3.5 لیتری V6 است که با توربوشارژ دوقلو ارائه می‌شود. این موتور قدرتی برابر با 375 اسب بخار تولید می‌کند.

وزن کمتر و سیستم تعلیق فشرده عواملی هستند که موجب می‌شوند این خودرو با همین مقدار قدرت خود عملکرد خوبی داشته باشد. رنگ جذاب ماگمایی، ورودی‌های هوای جلو، اسپویلرهای عقب و نورپردازی دو ردیفه نیز از جمله ویژگی‌های منحصر به‌فرد این محصول جنسیس هستند.

جنسیس نمونه اولیه این خودرو را تست کرده بود و حالا نیز اعلام شده که این کانسپت قرار است به صورت رسمی وارد بازار شود؛ ولی نکته مهمی که اینجا وجود دارد این است که چه زمانی جنسیس GV80 کوپه وارد بازار خواهد شد؟

هنوز مشخص نیست که این دستگاه چه زمانی به بازار عرضه شود، احتمالا در سال 2024 نمونه‌های فعلی GV80 توسعه‌ ببینند و سپس در سال 2025 نیز مدل‌های الکتریکی جنسیس وارد بازار شوند.

لوک دانکرولکه، مدیر نوآوری جنسیس و هیوندای، در هنگام رونمایی از جنسیس GV80 کوپه اعلام کرد که در طول این سال‌ها مدل‌هایی همچون GV80 و GV70 به مجموعه اضافه شده است. اکنون نیز این کمپانی قصد دارد خودروهایی جذاب با عملکرد عالی را به بازار عرضه کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH